15 Mayıs 2009 Cuma

Biri Bizi Durdursun





Bir anneler günüde böyle geçip gitti ama ben daha yeni yazmaya fırsat bulabildim. O da şöyle uzun uzadıya değil, bir iki satır ancak. Bu aralar eskisine göre daha bir yoğunum; bankada görev pozisyonum değişti ve hiç bilmediğim bir alanda çalışmaya başladım. Yedi yıl sonra tekrar çömez oldum. Bakalım neler olacak. Bu yoğun tempo içinde Duru'yu ve sevgiliyi ihmal etmemek içinse kırk takla atmaktan taklacı güvercinlere döndüm. Alternatif çözüm yolları için önerilerinizi bekliyorum. Ve sevgili blog arkadaşlarımız: yorum yazamasamda bloglarınızı okuduğumu bilin. Yine kısa ve duygu yoksunu bir post oldu. Bir daha ki sefere diyerek bana müsade....

4 yorum:

cavidan dedi ki...

kimse sizi durdurmasın canım ya özlemişim sizi..duru çok tatlı olmuş ne güzel biniyor ata maşallah ona.
çok öptük.

Sevde dedi ki...

Merhaba şeker ablam;
Öncelikle bankadaki yeni pozisyonun hayırlı olsun mevlam kolaylık sunsun inş...
Ne zamandır yoktum sizleri çok özlemiştim tekrar burdayım...
Öpüyorum...

biberlieatnes dedi ki...

google readerda okuduğum am sayfanda olmayan acıyorum yazısı benı cok etkıledı hayırdır sorun ne ısınmı esınmı kızınmı anlayamadım. ama yardım edebıleceğim bir konu olursa yanındayım sevgiler...

Belkıs dedi ki...

yeni bi kayıt diyerek girdim ama ben bu postu okumuştum zaten yorum yazamadan çıkmışıdım sadecenek, nerdesinn yahu bir ses bir hareket lütfenn