9 Mayıs 2009 Cumartesi

Kanatsız Meleklerim

Portakal ve limon çiçeklerinin kokusu içinde büyülü bir düşdeyim. Kanatsız meleklerim bugünü güzel kılmak adına ellerinden geleni yaptılar. Sabah sıcacık bir sarılışla başladı herşey, arkasından bugüne anlam katan en güzel hediyeyi verdiler. 17 ay sonra ilk defa anne dedi. Meğer sevgili ile kaç aydır çalışıyorlarmış. Hep kendimi çok şanslı görmüşümdür. Çünkü ben anneler günü doğmuşum. Ama ne yazık ki sadece 7 yılda bir denk geliyor. Demekki seneye aynı güne denk gelecek.
Hava güzel, karnımız aç,yeni bir mekan keşfetmişiz,üstüne üstlük bir de benim doğumgünüm yine düştük yollara. Yeşillikler içerisinde hoş ve keyifli bir mekan burası: Ser Çeşme. Biz kahvaltımızı ederken Duru'da hiç durmadan ordan oraya koşturup durdu. Hayvanları çok seven civcivim mini çiftliğin başından ayrılmak bilmedi. Aslında bugüne ait çok şey yazmak istiyorum ama resimler kadar kelimelerimin iyi olmamasından korkuyorum. Bu yüzden bırakalım resimler konuşsun.




14 yorum:

cavidan dedi ki...

canım anneler gününü ve oğum gününü kutlarım. gerçekten meleklerin sana çok güzel sürprizler hazırlamışlar. duruyu çok öpüyoruz sağlıklı uzun huzurlu bir yaşam diliyorum.

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun :)

Sevgilerimle,

İpek

megoleman dedi ki...

doğum günün ve anneler günün kutlu olsun.(dilerim doğru anlamışımdır)
bence de hediyelerin en büyüğünü almışsın.mekanda sper gözüküyor.yollara düşmek için sebebler çoğaldı:)

Adsız dedi ki...

canım bütün güzellikler bir arada ne güzelll durunun bitanecik annesi nie güzel yıllara anneler günün kutlu olsunnnnn

çise ve annesi... dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun her zaman sevdiklerinizle güzel günler geçirmeniz dileğiyle kocaman sevgiler....

Gül dedi ki...

Merhaba, uzun zamandir gorusemiyoruz. anneler gunumuz kutlu olsun. bu arada yeniden basladıgın isin hayırlı olsun.

inci ve annesi dedi ki...

canım hem doğum günün hem anneler günün kutlu olsun yanaklarına 2 çift öpücük biri benden biri inciden

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim anneler gününü ve doğum gününü kutlarım canım...Sevdiklerinle birlikte uzun sağlıklı bir ömür diliyorum... Sevgiler...

Berk'in annesi dedi ki...

ne kadar güzel bir yer burası,gidilecekler listemize hemen ekliyorum

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım anneler günün ve doğum günün kutlu olsun.Öpüyorum seni ve Duru'yu.

Mon Petit Chou dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum, aneler gününüz kutlu olsun.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Duru'nun güzel annesi.anneler gününü kutlu olsun.çok öpüyorum canım.sevgilerimle...

Belkıs dedi ki...

Geçti üstünden ama olsun, bir +1de sana eklendi demek Mukaddescim daha nice nicee yıllara. Anneler gününde kutlu olsun bu arada.

YAMAN EFE dedi ki...

Ohhh felekten bir gün geçirmişsiniz ne güzel:)))Nice Anneler gününü beraber kulayın İnşallah...