26 Nisan 2009 Pazar

Her Eve Lazım



Bu sefer suç bende değil, geçen hafta boyunca yazmak için ne zaman bilgisayarın başına otursam internet yoktu. Bu yüzden yine bloğu boşlamış gibi olsamda suç bende olmadığı için rahatım. Baktım bugün sevgili sorunu çözmüş, deney yapmak üzere iş yerinin yolunu tutmuş bende ne kadar eş dost var ziyaret edeyim hem de bloğa şöyle iki kondurayım dedim. Geçen hafta ailece yine dolu dolu geçti. Bol bol gezip, portakal, limon, kiwi, domates, biber, salatalık ve karpuz ekimi yaptık. Duru ördekleri kovalayıp bol bol koyun besledi. Ancak bu aktiviteler sırasında kameramız yanımızda olmadığı için maalesef görüntüleyemedik. Bu arada sevindirici bir haber üst kattaki gürültücü ailenin lojman süresi bitiyor, inşallah yerine anlayışlı ve gürültüsüz insanlar gelir. Acaba gelir mi? İNŞAALLLAAAHHH...

Tabi bu kadar gezmek bizi kesmedi, bir günde İzmit'te kaldık. Baba ile ocakbaşı keyfide bir başka oluyormuş. Sevgili sanki askerlik arkadaşı, bizim kız da kırk yıllık ocakbaşıcı. Her yerde yerinde oturamayan cadı sandalyesinde uslu uslu oturup çorbasını içti.

Eee bu kadar uslu olan prensesi de ödüllendirmek lazımdı değil mi?

5 yorum:

cavidan dedi ki...

video görüntülerine bayıldım. orjinal bişeye benziyor gezdikleri.
canım yazdığını görünce seviniyorum valla ..sevgiler öptüm.

megoleman dedi ki...

duru kocaman olmuş.babayla pozuna bayıldım.daha sık istiyorum sizden haberler almak ama şartlar:( ne yapalım....

megoleman dedi ki...

görmeyeli duru kocaman olmuş. çok özlemişiz sizden haberleri.babayla pozuna bayıldım

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım benim özledim valla sizi.
Vakit ayır biraz ama boşlama sakın blogunu.Bak seni-sizi özleyen arkadaşların var burada.Hani bir gün bana sormuştun nasıl vakit ayırıyorsun bloguna diye.Ben genelde işyerinde işlerimi bitirip bloga giriyorum.Yoksa evden mümkün değil canım.İki küçük sıpa.İkisi de bilgisayar delisi.Öpüyorum seni.

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Video çok harika. Keşke biz de böyle oyuncaklarla karşılaşsak. Yaprak bayılurdı, yoksa "babası bayılırdı" mı demeliyim ?:):)

Tatlı Duru'yu ve sizi öptük :)