8 Nisan 2009 Çarşamba

Resim




11 yorum:

Adsız dedi ki...

oy oy oy güzelim benim 41 kere maşAllah..Allah annecğne babacığına bağışlasın prensesi..ne güzel büyüdüğüne tanıklık etmek..çookk öptümmm

megoleman dedi ki...

aman tanrım bu negüzel bir prenses böyle.hayran oldum kızına. özledik.arada ses ver lütfen...

Sevde dedi ki...

Çok şeker ya maşallah O MASUMCUK ŞEKER yüzü MEVLAM NAZARLARDAN KORUSUN :)
ÖPÜYORUM SENİ..
SEVGİLER

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Şu güzelliğe bak yav.canım benim.maşallah.çok öpüyorum.sevgilerimle...

sibelinpenceresi dedi ki...

Prenses,
Dünyalar güzeli bir kız oldun
bayıldım resimlere
çok çok öpüyorum
sevgiler...........

egeli dedi ki...

MAŞALLAH KUZUCUĞA MAŞALLAH!!!!
VALLAHİ ELİME GEÇİRİRSEN MINCIK MINCIK MINCIKLIYACAM BU ÇOCUĞU....

cavidan dedi ki...

maşallah sana bitanem güzel yüzlüm nazarlardan korusun seni allahım..

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Ayyyy maşallah.Allah nazardan korusun.Çok tatlı yaa....Çok güzel çıkmış bu fotoda.ÇAlışmak çok yorucu değil mi? İş, ev, çocuk hepsi bir arada olmuyor ama oldurmaya çalışıyoruz işte.Allah kolaylık versin hepimize.

şeker pasta dedi ki...

Mukaddes kocaman kız olmuş, ben görmeyeli... Fotolar harika... Maşallah...
Bir türlü ayarlayıp görüşemedik, En kısa zamanda bir buluşma günü düzenleyelim...
Öptüm...

Mon Petit Chou dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim. biliyorum blogu çok boşluyorum ama sizlerin beni anlayacağınızı bildiğim için içim rahat.

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Canım Duru'cuğum, nasıl da güzel
memekler gibi çıkmış :D