15 Nisan 2009 Çarşamba

Geçen Hafta

Sevgili sorup duruyor ne zaman yazacaksın, işe başlayalı bloğu iyice boşladın diyor.Haklı haklı olmasına ama o kadar çok yoruluyorum ki. Eve en erken 19.30 da gelebiliyorum. Bir saat Duru ile vakit geçiriyorum. Sonrasında da yemek hazırla, biraz dinlen en sonunda da uyku gelince cumburlop yatak. Durum böyle olunca da bloga vakit kalmıyor. Ama baktım olacak gibi değil,sevgili de evde yok bari bir iki satır karalayalım dedim.
Hafta sonu bizim Tazın bakımı olduğun için İzmit'e gittik. Arabamızı beklerken bizde outlet merkezinde 4 saat vakit geçirmek zorunda olduğumuzdan girmedik dükkan bırakmadık. Tabi bunların arasında oyuncak mağazasından Duru'yu bir türlü çıkaramadığımız için vaktimizin çoğu burda geçti.

Duru hangi oyuncakla oynayacağını şaşırdı ama sanırımbizim çocukluğumuzun lulahopunu çok sevdim. Bir ara bende deneyim dedim ama iyice paslanmışım, bir türlü çeviremedim. Ama Duru'yu görmeliydiniz hemen bizi taklit edip incecik belinde çevirmeye çalıştı.

Scooter delisi bir kız,üstünden inmek bilmedi. Ne yapacağız bu yaramazla bilmiyorum. Bisiklete de ayakta biniyor. Nerde ne kadar atlamalı,zıplamalı, aksiyon dolu bir şey varsa bizim ki orda. Şimdide arabalara merak sardı, illaki direksiyona geçecek. Tabi biz sevgili ile bu duruma hemen müdahele ediyoruz ama bazen durdurmak mümkün olmuyor.

Sonunda prensese istediği bisikleti aldık ve bisiklet sayımız ikiye çıktı.. Pusetten sıkılmaya başlayan Duru ve bizim için son derece rahat oldu. Artık her yere yanımızda taşıyoruz. Sevgili bu kadar yeter mi, uykum çok geldi.

5 yorum:

Sevde dedi ki...

Melek yüzlü bir kızın var ablacım ya...
Çok şekersiniz...
Sizi çok öpüyorum...
Heee bu arada bana mousse a la fraise yiyelim :)))
Sevgiler

Belkıs dedi ki...

:)))))
Allah neşenizi bozmasın hiç :)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım çok çok kolay gelsin,hem iş,hem ev,hem bebek zor iş gerçekten.Durucuğum güle güle binsin bisikletine.sevgilerimle...

inci ve annesi dedi ki...

AMA BİZ SİZİ ÇOK ÖZLEMİŞİZZZ...BİR KAÇ GÜN ÖNCE TALAN ETTİK BİZ DE SİZİN GİBİ OUTLET CENTER I ŞU AN İZMİTTEYİZ BABAMIZIN GELMESİNİ BEKLİYORUZ BU HAFTA SONU TEKRAR TALAN ETMEK İÇİN
BİSİKLETTE PEK AFİLLİ DOĞRUSU İLERİ Kİ ZAMANDA EDİNMEK LAZIM BİR TANE
ÖPÜYORUZ SİZİ
SHAGGYCİMM ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN SANA DA SAĞLIK VERSİN HERŞEYDEN ÖNCE
MUCKSSS

cavidan dedi ki...

sizi çok özlüyoruz biz..canım seni çok iyi anlıyorum bende eskisi kadar çok post gönderemiyorum bloğa ki sen akşama kadar çalışıyorsun. çok öpüyoruz...