8 Mart 2009 Pazar

Anne İşe Dönüyor

Annem yarın işe dönüyor. Babamla beni bir hüzün sardı, dalıp gidiyoruz uzaklara. O kadar alışmışız ki evde annemin varlığına. Şimdi nasıl olacak diye kara kara düşünüyoruz. Annemin tayini daha çıkmadığı için gidiş- dönüş toplam 4 saatlik yol beni annemden ayıracak. Sabah uyandığımda annemi göremeyeceğim. O çoktan işe gitmek için evden çıkmış olacak. Ya akşam ben uyumadan dönemezse ben annemi sadece hafta sonları mı göreceğim.
Arabalara karşı çok meraklıyım. Babam kalkar kalkmaz hemen yerine oturuyorum. O gün huysuzlandığım için annem beni koltuğuma oturtmayıp kucağına almıştı. Ben de bunu fırsat bilip huysuzlandıkça huysuzlandım.
Hafta sonu alışverişe gittik. Hem eve mamalar hem de annemin yeni bedenine uygun giysiler almamız gerekiyordu. Yine her zaman ki gibi sabah evden çıkıp akşama döndük. Ama benim için çok keyifli bir gündü. Ne diyeyim çocuk olmak çok güzel.
Nasıl da mutluyum baksanıza, dışarıda hava çok güzel ve birazdan dolaşmaya gideceğiz. Ben mutlu olmayayım da kim olsun.
Hayvanları çok seviyorum. Kampüs içinde küçük bir hayvanat bahçesi var. Hava güzel olunca bir ziyaret edelim dedik. Koyunları besledim, tavuk kovaladım, ördeklere bağırdım, evini kaybetmiş bir salyangoza yol gösterdim.
Sonra spor salonuna gittik. Dün kü kıyafet krizi annemin moralini çok bozmuş olmalı ki bugün soluğu salonda aldı. Ama şansına koşu bantları arızalı olunca bizde bol bol dans ettik.
Şimdiden form tutmam lazım değil mi?

8 yorum:

Sevde dedi ki...

Seninde kadilin mübarek olsun ablacım....
Öpüyorum seni

megoleman dedi ki...

canım sen şanslı annelerdensin. 40 günlük bebeğini bile bırakıp çalışmak zorunda olanlar var. bak tüm düzenini oturttun.yakında tayin işinde hallolur inşallah.bu zorlukların ayrılıkların hepsi durunun geleceği için.ben hep kendimi böyle telkin ediyorum...

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Sanırım bugün ilk iş gününüz. İş hayatına tekrar dönmeniz hayırlı olsun. Ben de bazı gelişmeler doğrultuunda sonbahara çalışmayı planlıyorum ama bir taraftan da Yaprak'ı bırakmak istemiyorum. Biz yuvaya bırakacağız ve yuva yetkilisi şimdiden ufak ufak Yaprak'ı oyun gruplarına katarak hazırlamamız gerektiğini söylüyor. Öyle büyük bir ikilem ki, aklım karışık. Artık sizin hayatınızın gidişi, Duru'nun sizden ayrıldıktan sonra yaşadıklarını takip ederek belki daha sağlıklı düşünebileceğim.

Sevgilerimle,

İpek & Yaprak

Belkıs dedi ki...

İlk gün bugünmü bilmiyorum ama yarın sabah istifa etmek üzere yollara düşebilirsin.
Ama takip eden bikaç günü atlattınmı sorun yok emin olabilirsin :)

Mon Petit Chou dedi ki...

çok teşekkür ederim.umarım bu günleri çabuk atlatırız. keşke çalışmak zorunda kalmasam.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

ahhhh ahhh her çalışan anne her gün aynı şeyleri yaşıyor.Daha bu sabah bir fırtına atlattık.Ve yine çalışmak zorunda kalışıma lanet okudum.Keşke evde oturabilseydim.Ama merak etme canım şu bir kaç gün geçince her şey düzene girecek.Bu günleri kolaylıkla atlatmanı ve tayin işinin bir an önce olmasını diliyorum.

Belkıs dedi ki...

Keşke canım, keşke her çocuk anneciğinin ellerinde büyüyebilse..

YAMAN EFE dedi ki...

Canım,demek sende çalışmaya başlayanlardansın.Hayırlısı olsun,İnşallah gelecek günler size daha iyi imkanlar sunar.Sizleri oğluşlarımla çok öptük...