15 Mart 2009 Pazar

Annemin Yokluğunda

uyandım uykudan aradım seni
sağıma soluma bakındım anne
geceler çok soğuk, sessiz ve karanlık
üşüdüm, üstümü örtsene anne


Sabahları uyandığımda annemi görememek o kadar çok üzüyor ki beni. Bütün gün boyunca gözlerim kapıda annemin yolunu gözlüyorum. Sıcaklığını hissedebilmek için montunu giyiyorum. Annemin yokluğunda ateşim yükseldi, çok hasta oldum. Ama iyi ki de hasta oldum, işe döneli 3 gün olmuşken annem izin alıp yanımda kaldı. Babamla birlikte nöbetleşe başımda beklediler. İkisinide o kadar çok seviyorum ki, keşke annem hiç işe gitmese, hep benimle kalsa. Akşamları ben uyumadan önce eve yetişebilmek için duraktan durağa koşup üç araca binerek 2 saatlik bir yolculuktan sonra gelebiliyor. Sibel Teyzenin tayininin çıkmasından sonra eski işyeri hiç de keyifli değilmiş, canı çok sıkılıyormuş. Canım anneciğim inşallah tayinin bir an önce çıkar ve daha mutlu bir iş ortamın olur.

Ve sevgili teyzeciğim bir an önce iyileşmeni diliyorum. İnşallah sonuçlarda iyi çıkacak ve bir an önce aramıza döneceksin.

10 yorum:

cavidan dedi ki...

ya canım benim çok duygulandım gözlerim doldu. kıyamam ben sana miniğim .ama eninde sonunda duruda sende bu koşuşturmacaya bu özleme alışacaksınız.
ilk işe başlama günü gerçekten çok fena oluyor. ortama alışamam evdeki kuzuyu özleme..
canım geçmiş olsun çok öpüyoruz durumuzu sanada kolaylıklar diliyoerum.

Mon Petit Chou dedi ki...

Cavidan çok teşekkür ederim. inşallah bir an önce bu duruma alışırım.

megoleman dedi ki...

çok fena oldum okuyunca. işe başlar başlamaz ateşlenmesi ne büyük şanssızlık.geçmiş çok şükür.kendini daha fazla yıpratma canım. geçici olduğunu düşün hep

çise ve annesi... dedi ki...

aaaa ama yapmayın böyle çok üzüldük , tüm dileekleriz yerine gelsin hep gülsün mutlu olsun minik prenses...

Belkıs dedi ki...

Oyy yavru kuşum bide üstüne hastalıkmı geldi, çoook geçmiş olsun. İnşallah geçmiştir şuan itibariyle. Gelecekte niçin yanında olamadığını niçin çalıştığını daha iyi anlayacaksın ve anneciğe hak vereceksin eminim.
Annecik; bi yerlerde okumuştum şuan hatırlayamıyorum, yapılan bir araştırmaya göre kız çocukları çalışan anneleri olduğundan dolayı gurur duyarlarmış anneleriyle, belki birazcıkda olsa içini ferahlatır diye yazayım dedim :)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Durucuğum geçmiş olsun canım.Annen için dileklerine katılıyorum.herşey gönlünce olur inşallah.çok öptüm sizi.sevgilerimle...

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun durucuğum. alışmak zor ama bugünler de geçecek. herşey düzelecek. Mukaddes, sana da daha iyi bir iş ortamı diliyorum, bu duygusal dönemde iş ortamı çok önemli umarım çabuk atlatırsın,
sevgiler

şeker pasta dedi ki...

Canım benim biraz sabır umarım en kısa zamanda tayinini eve yakın bir yere aldırabilirsin... Bu arada buradan gitmeden mutlaka bekliyorum seni... Durucuğumu öpüyorum...Çok çok geçmiş olsun...
Sevgiler....

Mon Petit Chou dedi ki...

herkese çok teşekkür ederim, bugün atama yazım geldi yarın artık kızıma daha yakınım...

Sevde dedi ki...

Kıyamam ablama ben,
Bebişim olmasada yaşadığın yoğun sevgi ve üzüntünmü çok iyi anlıyorum...
Hakkında hayırlısı nı nasib etsin mevlam inşALLAH...
Seni çok öpüyorum