18 Mart 2009 Çarşamba

Çakıl Taşları

Her geçen gün ayakların daha bir sağlam basıyor yere, attığın her adımı önceden ölçüp tartıyorsun sanki, önüne çıkan engellere aldırmadan hedefine ulaşıyorsun. Bense işte geçirdiğim her anda senin büyüdüğünü kaçırdığımı anlıyorum. Yoluna çıkan çakıl taşlarını temizlemek için dönmüştüm işe ama sen ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gösterdin bize. Sadece yanımda ol anneciğim der gibi çakıltaşlarının çıkardığı sesleri dinlettin bana. Sadece yanımda ol anneciğim, sadece elimden tut, uyandığımda seni göreyim başucumda, biliyorum ki tek istediğin bu. Benimde tek istediğim bu.

9 yorum:

megoleman dedi ki...

senin onu ne kadar çok düşündüğünü ve işe dönmek zorunda kaldığını biliyordur durucuk.bende seni çok iyi anlıyorum.keşke hollanda da falan yaşıyor olsaydık.2 sene ücretli süt izni varmış:(

Belkıs dedi ki...

Hiiii
güzel bi haber okudum bi alt kayıtta :) çok sevindim en azınan yolun kısaldı. Daha geç ayrılıp, daha erken olabiliceksin yanında. (5 dakikanın bile hesabını yapıyorumda ben :))

Sevde dedi ki...

Canım ablam benim, ne güzel de anlıyorsun kızını, mevlam bana da inş böyle bir iletişim kuracağım bir bebiş nadib eyler eşim ve bana...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

oy oy maaşallah prensese..ne kada rda büyümüş..mavi boncuklar gönderiyorum bol bol

cavidan dedi ki...

canım benim umarım hayatı boyunca her engeli o çakıl taşlarının çıkardığı ses kadar kolay ve başarılı bi şekilde aşar
çok öptük.

YAMAN EFE dedi ki...

Canım seni en iyi anlayanlardan biride benim.Hem çalışıp hem anne olmak gerçekten çok zor.Allahım başka ayrılıklar vermesin İnşallah...

inci ve annesi dedi ki...

shaggycim, durucum özlediniz mi bizi?
biz sizi ço özledik ama o kadar yaramazım ki bu aralar annem pc başına geçemiyor bile... haberin olsun bugün ilk dişimi patlattım :)
ne o lur bu kadar yıpratma kendini duru ablam onun için çalıştığını, onu çok sevdiğini biliyor sadece seni çok özlüyordur.
çok öpüyoruz sizi....

Mon Petit Chou dedi ki...

öyle yorgunum ki sadece teşekkür etsem kızmazsınız değil mi?

Adsız dedi ki...

Canım ablam benim kıyamam sana ...
Öpüyorum