3 Mart 2009 Salı

Duygusal Bir Mim


Büyüdüm ben anneciğim, kollarının arasında kokunla uyuyan o minik kızın değilim artık. Biliyorum üzülüyorsun, her gece senden ayrı yatışıma, eve geldiğinde kısa bir sarılıştan sonra oyuna dalışıma içten içe kırılıyorsun. Zaman zaman duyuyorum keşkelerini, keşke diyorsun, keşke hiç büyümese. Geceleri yatağıma gelip dakikalarca beni seyrettiğini, odamın kapısında benim için dua ettiğini ve benim için nasıl değiştiğini hepsini biliyorum anneciğim. Anlıyorum ki sende büyüyorsun. Büyütürken büyümeyi öğreniyorsun.
Bırak bu sefer ben geleyim yanıbaşına, saçlarını okşayayım, kokunu yine içime çekeyim. Sana büyüdüğümü göstereyim. Biliyorum ne kadar büyüsemde, boyum seni geçsede ben hep senin miniğinim. Ne olur üzülme anneciğim, büyümek çok güzel.
Sevgili Cavidan bizi mimlemiş, konusu çocuğunuzun büyüdüğünü nerden anlarsınız. Ben büyüdüğünü hala kabullenemediğim için Duru kendisi cevaplamayı tercih etti.

6 yorum:

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

çok güzel yazmışsın canım,okurken çok dugulandım...eline yüreğine sağlık

sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş canım.sevgilerimle...

Belkıs dedi ki...

Epeydir doluydumya zaten, taşırdın geçtin be canım :'(

cavidan dedi ki...

harika bir yazı öpüyoruz..

Adsız dedi ki...

Anne kalbiyle yazılmış Duru kelimeler, çok güzeldi, teşekkürler

YAMAN EFE dedi ki...

Büyüselerde onlar bizim hala minik kuzularımız olacak canım...