26 Haziran 2008 Perşembe

Dikkatttt Uçuşa Geçiyorum















Artık 6,5 aylık oldum ve kendi başıma oturmayı öğrenmem gerekiyor. Bizimkiler her konuda olduğu gibi bu konuda da bana yardımcı oluyorlar. Sırt üstünden yüz üstüne dönmeyi babam öğretmişti. Şimdi de kendi başıma oturmam konusunda beni cesaretlendiriyorlar. Ama bazen o kadar komik oluyorlar ki; geçen gün annem bana nasıl emekleneceğini göstermeye çalıştı fakat bir türlü beceremedi. Eee dile kolay bu işi yapmayalı 32 sene olmuş. Ne diyelim yine de koca bir aferin onlara beni kitaplara göre değil hislerine göre büyütüyorlar. Kalıptan çıkmış bir bebek yerine, kendi doğama, yaratıcılığıma bırakıyorlar. Ben de her geçen gün, yaptıklarımla onları şaşırtmaya devam ediyorum. Sonunu bildikleri bir filmi izletmektense her bölümü merak edilen bir dizi film oluveriyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

her zaman minik bebeğimiz, şimdi ve yarın her zaman yanındayız.seni çok seviyoruz.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir günlük olmuş.durnun sevgili anne ve babasına çok teşekkürler.çok güzel bir fikir.duru okurken çok gülümseyecek.çok da mutlu olacak..ve de çook güzel bir kız olacak (şimdi de çok güzel çok tatlı(yanlış anlaşımasın sakın..çook öpüyorum duruyu..