19 Haziran 2008 Perşembe

Haydi Bakalım


Araba kullanmaya annemin karnındayken başlamıştım.Annem o zamanlar yeni ehliyet almıştı ve Serkan hocadan sürücülük dersi alıyordu.Dolayısıyla ben de bütün teknikleri öğrenmiş oldum.Hatta öyle ustalaştım ki direksiyonu ellerimle değil ayaklarımla bile kullanabiliyorum.Annem bu aralar araba kullanırken çok tedirgin, nedeni herhalde benim: bana zarar vermekten korkuyor.Bu yüzden baktım olacak gibi değil direksiyona kendim geçtim. Haydi bakalım nereye gidiyoruz?...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim ya maşallah ..Allah nazarlardan saklasın..annesinin bitanesini çok çok öpüyorum..sık sık sevmeye gelmem lazım..arabasını da sevsinler..acaba şimdiden evi mi genişletsek yoksa eşyalarımı sadeleştirsek:) böyle iki araba nasıl sığar eve bilmiyorum.alışmalı artık herşeyi 2 tane almaya:)

anneye:

canım ziyaretin çok mutlu etti beni..sık sık beklerim böyle alıştırıp da gelmemek olmaz.güzel dileklerin için teşekkür ederim..görüşmek üzere..

Mon Petit Chou dedi ki...

hoş geldiniz, bizi ne çok mutlu ettiniz..tek ziyaretçimizi en iyi şekilde ağırlamak için ne yapabiliriz.