23 Haziran 2008 Pazartesi

Uf! Çok Yoruldum


Bu pazar benim için çok eğlenceli bir o kadar da yorucu geçti. Sabah yine her zamanki gibi saat 06.00 da uyandım. Kahvaltımı ettim, bol bol mızmızlandım ve bir saatlik kısa bir uykudan sonra güne hazırdım. Havanın çok da sıcak olmamasını fırsat bilerek ailece kampüsde dolaşmaya çıktık. Önce babamın organik tarım yaptığı tarlamızı suladık. Sonra yol boyunca elma, armut, kayısı, vişne, erik,... ne kadar meyve ağacı varsa hepsinden tada tada çocuk parkına geldik.

Oyuna başlamadan önce annemin hazırlamış olduğu sebze çorbasını bir güzel mideye indirdim. Bu arada futbol oynayan çocukları da büyük bir ilgiyle izledim. Ben de o kocaman topa vurmak istedim ama bunu bir türlü bizimkilere anlatamadım. Sadece uzaktan izlemekle yetindim. Fakat birgün ben de kocaman olacağım ve istediğim kadar, istediğim her şeyle oynayabileceğim..

Aslında bizimkilerin de hakkını yememem lazım..Beni eğlendirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Çok eğlenceli bir pazar günüydü...Salıncakta sallandım, kaydıraktan kaydım, oyuncak eşşeğin üstünde şen kahkahalar attım.
Sonunda eve dönüş yolunda sızıp kaldım. Aslında böyle dediğime bakmayın eve girer girmez yine bir kaplandan farksızdım.




2 yorum:

Adsız dedi ki...

canımızın içi, gözümüzün nuru bebeğimiz biz de çok eğlendik. senin o güzel yüzündeki gülümsemeyi görmek hiçbir şeyle değiştirilemeyecek bir mutluluktu. iyi ki varsın ve iyi ki bizimlesin bebeğim...seni çok ama çok seviyoruz.

Adsız dedi ki...

canım Durucum, seninle paylaştığımız her dakika bizim için çok keyifli ve çok özel. Yüzündeki gülümseme ise bir ömüre bedel. Seni çook seviyoruz.

Baban