3 Aralık 2008 Çarşamba

365 Etkinlik




Hafta sonu alışveriş merkezinde gezerken sevgili elinde bir kitap heyecanla yanımıza geldiğinde önce ne gerek var dedim. Ancak kitabı açıp incelemeye başladığımda Duru ile birlikte yapabileceğimiz bir çok değişik faaliyetin olduğunu gördüm. Bu faaliyetlerin sayısı eli yatkın olanlar için daha da artıyor. Ben en çok parmakla yapılan penguenler ile yine el iziyle yapılan kelebekleri beğendim. Duru gittikçe oyalanması zor bir çocuk haline dönüşmeye başladı, umarım birlikte yaptığımız bu faaliyetlerden büyük zevk alırız. Şimdilik bunun için biraz beklememiz gereksede...

2 yorum:

yeliz dedi ki...

:) çok eğlenceli görünüyor. durunun doğumgünü davetin için çok teşekkürler, benim artık seyahat yasağım başladı maalesef:( artık hiçbir yere gidemiyorum:( şimdiden mutlu yıllar diliyorum.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım davetiyeni aldım,kargom gel di mi acaba? çok eğlenceli bir kitaba benziyor.güle güle kullanın.

iyi bayramlar diliyorum canım.sevgilerimle...