28 Aralık 2008 Pazar

Bu hafta sonu annem bir kaç saat yalnız takılma planları kuruyordu. Beni babama bırakıp alışverişe gidecek ve babamla bana süpriz yılbaşı hediyeleri alacaktı. Ancak annemin babamın hafta sonu deney yapması gerektiğinden haberi olmadığı için bunu öğrendiğinde bayağı üzüldü. Ben de hiç beklenmedik şekilde sabah geç kalkınca annemin bütün planları suya düşmüş oldu. Bizde pazar günü ailece hazırlanıp en azından market alışverişimizi yapalım dedik ama son sürat çünkü babamın saat 12 de deneyini yapması gerekiyordu. Bu hafta sonu ilk defa bilim adamı bir babamın olmasını istemedim, onu o kadar az gördüm ki. Doktorası bitene kadar böyle olacakmış, hatta yarın gece eve de gelmeyip çalışacakmış. İnşallah doktorası bir an önce biter de ben de babamın daha çok görürüm.

7 yorum:

minikkelebeğim dedi ki...

Bizimde genelde planlarımız bir aksilik çıkmasıyla suya düşer veya o gün hersey aksi gider bizde kendımızı ya markette ya alışveriş merkezınde buluverırız Havaların soguk olması nedenıyle bu ara gezmedigimiz alışveriş merkezi kalmadı:) Ama çok sıkıldık kalabalık havasız yerlere gitmekten...

YAMAN EFE dedi ki...

Canım benim,İnşallah babanla daha fazla vakit geçirebileceğin zamanlarınız olur.Ama baban senin geleceğin için çalışıyordur emin ol...

yeliz dedi ki...

:( ben de ne kadar plan yapsam mutlaka bozulup keyfimi kaçıran birşeyler oluyor. şimdiden mutlu yıllar

Nilay Cinisli dedi ki...

Ocak ayı içinde ve en kısa sürede pastanızın resmi ve sevgili Durucuğa özel yazınız yayınlanacak.Suyu alınmış nemli bir fırça yardımı ile tamir etmeniz mümkün :)

Kucak dolusu sımsıcacık sevgiler
Mutlu Yıllar

Belkıs dedi ki...

Biz ilk kez bloğunuzdayız. 2009 bol babalı günler getirsin sana Duru kız :)
Sevgiler

egeli dedi ki...

SAĞOL CANIM,SENİN VE AİLENİNDE YENİ YILINI KUTLUYORUM...SEVGİLER.

şeker pasta dedi ki...

Canımcım sana mail attım... bak tamam mı?