1 Aralık 2008 Pazartesi

Eğlenceye Tam Gaz

Bu hafta sonu şahsıma özel tırtıl gezintisi yaptım, atlı karıncaya bindim. Bizimkilerin beni bu kadar eğlendirmesine karşılık ise bol bol huysuzluk yaptım, zaten üç gündür de doğru düzgün yemek yemiyorum.Annem bu yüzden kafayı yemek üzere, gece emzirmelerini kesmek istiyor ama ben huysuzlandığım için yapamıyor.

Eğlence bu kadarla da bitmedi tabi ki biraz market turu, bizimkilere yeni şeyler aldırmak için yapılan nazlar, tadım pizzayı birbirine katma çabalarım ve kampüs de kedi kovalamaca, kısacası pazar günü çok eğlendim ama bizimkileri bilemem...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım Allah mutlulugunuzu daım etsın saglık huzur versın cok guzel bır aılesınız. sevgıler..

nilay dedi ki...

merhabalar..bende sizi ziyarete geldim :))evet bu hafta sonu ayrı diyarlarda ortak şeyler yapmışız :))bu arada bana hiç yabancı gelmediniz?????Maaşallah Duru çok tatlı..İlkeyle aralarında 1 ay var..bu arada doğum gününüzde kutlu olsun..
tekrar görüşmek üzere..
sevgiler..