25 Aralık 2008 Perşembe

Duru Modası

Hanımefendiyi giydirmek bir dert, fotoğrafını çekebilmek ayrı bir dert. Ama kendisine yakışan bir şey oldu mu da hemen kikirdemeye başlıyor. Özellikle de bizim beğendiğimizi görünce cilveler başlıyor.
Geçenlerde özenip kendime bir şapka almıştım. Fiyatı uygun olunca denemeden hemen alışveriş sepetinin içine atıverdim. Ancak ben de kafa kocaman olunca şapka olmadı. Biraz daha zorlarsak neredeyse Duru'ya tam olacak. Acaba ben yanlışlıkla çocuk reyonundan mı aldım bu şapkayı? Neyse canım sonuçta kızıma çok yakıştı, arkasından bir lastik geçirebilirsem tam süper olacak. Eee bundan sonra ne yapıyoruz denemeden bir şey almıyoruz. Tam da bana göre bir iş ya, bir şeyler denemekten o kadar çok sıkılırım ki. Benim için kıyafet tek atış olmalı, öyle o olmadı bunu dene yok şunu giy bana göre değil. Hiç üşenmeden kabinin içine bir sürü kıyafet doldurup hepsini sırayla deneyenlere çok özenmişimdir. Bana ikinci kıyafetten sonra daral geliyor. Maalesef doğumdan sonra aldığım kilolar yüzünden artık eskisi gibi denemeden bir şey alamıyoruz. Ne zaman gidecek bu kilolar...

9 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Durucum sana herşey yakışır, fıstığım benim... Sizden sonra iki gün boyunca eşimle birbirimize bakıp sürekli 'ne şirin bir kız dimi' deyip durduk valla...
Mukaddescim bu arada sana çok güldüm canım ya, şapkayı denemekte ne var, takıp bir deneseydin ya... Alemsin. Neyse Duru ya sakla bir kaç yıl sonra takabilir sanırım...
Sevgiler canım...

Mon Petit Chou dedi ki...

vallaha Banu'cuğum biraz tuhaf mıyımdır nedir? alt tarafı şapka ama ondan bile sıkılıyorum.
Bu şirine sizi sabırsızlıkla bekliyor.

biberlieatnes dedi ki...

maşşallah çok tatlı bir kızınız var çok yakışmış sapkası..sitenızı ilkenin sitesınden gördum baktım umarım rahatsız etmemışımdır.

Mon Petit Chou dedi ki...

sevgili biberlieatnes rahatsızlık ne demek her zaman bekleriz.

inci ve annesi dedi ki...

fıstık kızınıza kocaman maşallah henüz bizim kıyafet dertlerimiz başlamadı ne giydirirsem giyiyo (henüz 4 aylık)
ama başka bir ortak noktamız var doğum sonrası kilolar
nezaman verilir ki bunlar :(

Mon Petit Chou dedi ki...

merhaba İnci,sitemize hoş geldiniz artık sık sık bekleriz.

yeliz dedi ki...

ben de alışverişten hoşlanmıyorum yani denemekten sıkılıyorum, herşey önüme gelsin istiyorum. ben şimdi anlamadım??? bir de doğum sonrası kilolar mı var?? ben bundan habersizim, doğurduktan sonra kilolarımdan kurtulacağım sanıyorum??? biri bana bunu anlatmalı :))

YAMAN EFE dedi ki...

Merhabalar,Duru kızınız çok tatlı Maşallah.Ailenizle beraber nice yaşlara...

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Çok şeker olmus annesi :)))