20 Ağustos 2008 Çarşamba

Bizi Özleyin Olur Mu?

Cuma günü kısmetse yolculuk var. Annemle babamın tanıştığı, aşık olduğu, evlendiği şehre. Annemin canısı Ankara'sına. Bir hafta orada olacağız. Anneannemlerde kalacağız ama sıkılırsak teyzemlere de gidebiliriz.Annemler beni Anıtkabir'e götürecekler, sonra annemin Ankara'dayken çalıştığı şubeye gideceğiz, arkadaşları ile tanışacağım. Anneannemlerde internet olmadığı için bu süre zarfında yazma imkanım olmayacak. Dönüşte diyeceğim ama bu sefer de annemin kurum içi yükselme sınavı var. Uyuduğum anlar da sınava çalışacakmış. Ben de gündüzleri çok uyumuyorum ya bakalım nasıl olacak. Akşama kadar da annemin pestilini çıkardığım için gece çalışması da pek mümkün değil. Umarım kazanır, kazanırsa yönetmen yardımcısı olacak. Babamın da doktora tezini hazırlaması gerekiyor o da benimle ilgilenemez. Galiba yine annem fedakarlık yapacak. Benim ve babamın doktorası için yüksek lisan yapmaktan vazgeçmişti. Sınav bayramdan sonraymış, çok az bir zaman kaldı. İşten de dokuz aydır uzakta, son değişiklikleri bilmiyor. Allah'tan Sibel Teyze anneme kitap gönderecek. Artık iş bana düşüyor annemi fazla yormamam lazım. Babacığım sen de yorma annemi olur mu, yemekleri yap mesela.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

canımmm iyi gezmeler:)Allah kolaylık versin ikinize de umarım çok başarılı olursunuz çok çok öptüm duruyu:)

Mon Petit Chou dedi ki...

canım, Ankara dönüşü tariflerinin bir sel gibi aktığını görmek istiyorum olur mu?

yeliz dedi ki...

oh ne güzel anne evi gibisi yok valla, ben de cuma akşamı 5 günlüğüne de olsa annemin kızı olacağım:) artık bir süre yazılarından mahrum kalacağız gibi görünüyor ama olsun, umarım sınavın çok başarılı geçer, şimdiden kolay gelsin.

Mon Petit Chou dedi ki...

merhaba Yeliz,anne evinde maalesef her şey eskisi gibi değil. benim pabucum dama atıldı. varsa yoksa Duru... kıskanıyor muyum ne? canım benim den de bol bol dinlen olur mu? bizim için de...benim ye, iç, yatlık tatillerim sona erdi.

Adsız dedi ki...

canımcım güzel yorumun için teşekkür ederim peynir hakkında her tarife varım:)çok sevinirim miink dipnotlar bulsan bile..eskisi kadar keyfim olmasa da yaptıklarımı yayınlıyorum..çok çok öptüm duruyu.ama gitmden son resimler nerede?mesela duru sultan giymiş cicilerini kapıda giderken :)

Mon Petit Chou dedi ki...

hiç yosunbukam Duru beni çok yoruyor, bugün hiç uyumadı, ders de çalıştırmadı, akşam babamız eve gelince yemek neden hazır diye sormaz mı işte o an çıldıracaktım. inşallah gitmeden önce resim ekleme fırsatım olur. Ankara'dan istediğin bir şey var mı?

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

iyi tatiller... Anneannenin yaninda belki annesi dinlenebilir biraz belki. Durucukta hop hop kucaktan kucaga artik:) Bol bol gezip tadini cikarirsiniz umarim:)
Sevgiler
Arinc

Mon Petit Chou dedi ki...

Arınç keşke dinlenebilsem, bu aralar o kadar çok bana düştü ki, nereye gitsem peşimden gelmeye çalışıyor ve yaygarayı basıyor.

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

tahmin edebiliyorum. Bizde ayni durumdayiz :( Evin içinde sürekli kucagimda ama benim belim de iflas atmek üzere :((