11 Ağustos 2008 Pazartesi

Yeni Bir Kardeşim Daha Olacak











Dün bize misafir Necdet Amca ile Banu Teyze geldi. Onların da benim gibi şirin mi şirin tatlı mı tatlı bir bebekleri olacak. Ne güzel benim yeni bir kardeşim daha olacak. Ben ona ablalık yapacağım. Şimdiye kadar hep benim ablalarım vardı ama artık ben de büyüdüm ve benim de kardeşlerim olacak. Abla deyince üst katta oturan ablaları hiç sevmiyorum. Sürekli gürültü yapıyorlar ve beni uyutmuyorlar. Annem kaç kere uyardı ama maalesef hiç anlamıyorlar. Neyse dün aslında çok eğlendim ama kimse anlamasın diye annemin kucağından her ayrılışımda yaygarayı bastım. Bu arada Necdet Amcanın söylediği şarkıda çok güzeldi, bizimkilere söyleyeyim de bir an önce öğrensinler. Bize yine gelin olur mu, biz de en kısa zamanda şarkıyı dinlemek için geleceğiz. İnşallah bu sefer huysuzluk yapmayacağım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili minik Duru,şu anda sen çok tatlı bir bebeksin..Ve eminim çok tatlı bir abla olacaksın..Dün bize çok güzel bir gün yaşattın..Bugün dahi üzerimdeki etkin devam etti.Akşam Nejdet Amcanla da bu konuyu konuştuk..O da aynı duygular içinde..Öpücükler..Sana sağlıklı ,mutlu günler , problemsiz dişler diliyoruz..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..Banu Teyze.

Adsız dedi ki...

Durucum anladıgım kadarıyla insanları seven bir çocuksun Ben bizim duruyu alıstırmakta çok zorlandım ilk başlarda kimi görse veya bir eve misafirlige gitsek aglıyordu Ama yaz geldi geleli gezmelerimiz başladıgından beri çok alıştı insanlara hemde ne alışmak Yoldan geçen insanlara el sallamaktan öpücük göndermekten bir hal oluyor :))

Mon Petit Chou dedi ki...

bizim kız 20 günlükten beri dışarda olduğıu için insanları pek yadırgamıyor ama bu aralar bir annecilik var üstünde...