22 Ağustos 2008 Cuma

Duru ile Kabak

Duru'ya yemek yedirmek son bir aydır neredeyse imkansız bir hal aldı. Doktorlar zorlamayın, yemeğine dokunmasına fırsat tanıyın hiç olmazsa bu şekilde biraz beslenir dediler. Biz de öyle yapalım dedik ama sonuç ortada. Duru hanım yemeği katletti. Bu satırları yazarken yeni bir çorba ocakta, bakalım onun akıbeti ne olacak. Bu arada bilgisayarınızın ayarları ile oynamayın, görüntü gerçekten terstir. Fotoğraftaki gibi istediğim yöne çeviremeyeceğimi akıl edemedim.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu videoyu izleyince başıma geleceklerden korkmaya başladım.
izin almayıp işe mi başlasaydım acaba diye soru işaretleri oluştu kafamda :))

Berk'in annesi

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Çok tatlı Duru masallah...
Ayni seyi bizde yasadik gecen hafta ilk defa onune bıraktım bir tabak makarnayi. Allahım hazine bulmus gibi sevindi bizim kız. Sonra da malum son... sizinkiyle ayni:) ama arada sırada bırakmak lazım bence de:) istedikleri gibi hareket etsinler.

Gül dedi ki...

tipki bir sanatcinin oynadigi gibi oynuyor onundeki malzemeyle duru. sadece ne icin kullanacagini henuz bilmiyor.. onu seyrederken, ve sitedeki guzel muzigi dinlerken, nedense onu bir kilden toprak seramik yapan bir sanatci bir kiz gibi dusundum. ya da su saatler hayalgucum fazlaca calisiyor.. eminim senin icin etrafi toplamak cok zahmetli olmustur..kolay gelsin canim.. umarim o kasenin icindekiyle aslinda neler yapmasi gerektigini en kisa zamanda ogrenir..

yeliz dedi ki...

:) olsun, zaten düz görüntü işin trajik yönünü azaltmayacaktı:) zor , çok zor allah kolaylık versin

Mon Petit Chou dedi ki...

Pınar hoşgeldin, bence izin almakla en iyisini yaptın. ne kadar zor olsa da anneyle olması çok daha iyi.

Arınç, yalnız olmadığımı bilmek moralimi düzeltti.Duru kendi yemeğini yemek yerine sürekli bizim tabağımızdakilere saldırıyor. acaba bizim tabağımıza kendi yemeğinden koysam yer mi?

Gül, hayalgücünün ürünü çok hoşuma gitti. ne kadar güzel bir benzetme olmuş. Duru'nun güzel sanatlarla uğraşmasını çok istiyorum. umarım olur.

Yeliz,herhalde daha yolun başındayız gibi geliyor ama dediğin gibi işim çok zor.

ilk fırsatta ziyaretlerinize geleceğim. daha yeni geldik ve hemen bloğu açtım. hepinize teşekkür ederim.