16 Ağustos 2008 Cumartesi

Duru Modası

Duru çok şanslı bir kız, neden mi: çünkü birbirinden hamarat üç tane teyzesi var. Duru'nun bir moda ikonu olmasında birbirleri ile yarışıyorlar. Duru'nun her biri birbirinden güzel el emeği göz nuru o kadar çok kıyafeti var ki. Bunları giymekten çok zevk alıyor, tabi ki bende giydirmekten. Minik prensesimiz kendisine yakışanı da hemen biliyor. Yeni bir şey giydiğinde suratının ifadesi hemen değişiyor. Şayet giydiğini beğendiyse dudakları yana doğru açıp sırıtık bir surat ifadesi takınıyor. Cilveleri arka
arka sıralayıp bize ne kadar çok beğendiğini göstermeye çalışıyor. Tabi beğenmediyse o zaman vay halimize. Bu sefer giysisini çekiştirip çıkartmaya çalışıyor. Biz de ne yapalım bir şey almadan önce Duru hanımın beğenisine sunuyoruz.
Bu şapkayı da Beyhan Teyze miz ne de güzel örmüş. Minik meleğime de pek yakıştı doğrusu. Teyzeler
boş durmak yok. Annesi yeteneksiz olunca iş sizlere düşüyor. Hadi bakalım o maharetli elleriniden çıkacak yeni elbiseleri, kazakları, şapkaları bekliyoruz. Bu arada bana bir mont ören teyzeme de kocaman bir öpücük vereceğim. Şey montun yanında da bu şapkaya uygun bir atkı çok iyi gider. Mağlum önümüz kış. Hepinizi çok seviyorum. Tamam mı teyzelerim.: )

8 yorum:

yeliz dedi ki...

merhaba,
içimden bir oğlan geçiriyorum kendim için (tabi ki sağlıktan sonra) ama bu fotografları görünce kız istiyoruuum oldum. Duru ne kadar güzel gülümsüyor, harika mutlu bir bebek, bu yaşta beğenileri olması çok ilginç ve tabi şapkası da inanılmaz güzel durmuş.

zerrin dedi ki...

hakikaten pek bi yakismis..yesin onu teyzesi(bu benim:) ama diger 3u ile paylasabilirim de yanaklari vermem)

Gül dedi ki...

Şapkayı beğendiği her halinden belli oluyor..Harika olmuş. Durucuğa da çok yakışmış! Teyzeler gerçekten maharetli. Şimdiden Duru'nun bebeklerinin de bundan faydalanacağı günleri hayal edebiliyorum. Ben de anneme ısrar ederdim nolur bebeklerime kıyafet dikelim diye.. Yine ne günlere gittim ya.. İnsan çocuk büyütürken ne çok kendi çocukluğunu hatırlıyor. İnanılmaz!

Mon Petit Chou dedi ki...

Yeliz, umarım gönlüne göre olur. ben de ilk hamile olduğumu öğrendiğimde içimden hep oğlan olsun diyordum ama şimdi bir kız annesi olduğuma çok mutluyum. tabi zaman zaman Türkiye'de kadın olmanın zorlukları da gözümü korkutmuyor değil.

Zerrin, yanakları aslında resimde görüldüğü gibi tombiş değil ama sen yine de kimseye verme.Duru son bir aydır yemek yemiyor ve sürekli kilo kaybediyor. deneyilim bir anne olarak önerin var mı?

Gül, bebeklere elbise dikme konusunda ben çok şanssızdım. o kadar yetenekli annem ve ablalarım vardı ama bebeklerime değil bana dikerlerdi. ben de ne arsızmışım yahu.

Adsız dedi ki...

çook tatlı olmuşsun canım kuzenim!
çok özledim onu shaggy yaaa...
Duru is a beautiful baby so much :)

beyza dedi ki...

Aman aman masallah ne de yakismis ama kendisi en az sapkasi kadar tatli annesi, tabii yakisir.

minikkelebeğim dedi ki...

Teyzelerinin eline saglık durucum Bir bebeg bu kadar yakışır şapka ancak maşallah sana...

Mon Petit Chou dedi ki...

canım yeğenim, Duru'da sizleri çok özledi. bir aksilik olmazsa haftaya Ankara'dayız. artık bol bol hasret giderirsiniz.

Beyza hoşgeldin, her ne kadar doğduğundan beri bir oğlan çocuğunu andırsada zaman zaman kıza da benzemiyor değil. bu arada ben de bebeklerimiz için sağlıklı tarifler araştırıyorum. bulursam yollayacağım.

Ayşe'ciğim hadi bakalım el birliği ile Duru'lara kışın için bir şeyler örelim. şöyle güzel güzel salınsınlar etrafta..