10 Kasım 2008 Pazartesi

Hafta Sonu

Bu hafta sonu yine çok keyifliydi. Bizimkiler yeni bir yer açıldı mı gitmeden duramıyorlar. Bu sefer de gazetede ilanını gördükleri Pendikpark'a gittik. Beklentilerimizin dışında, oldukça küçük bir mekan. Benim içinse gezdiğin yer değil kimlerle gezdiğin önemli olduğundan o gün yine çok eğlendim.

Önce Donald'la daha sonra Mickey'le biraz şehir turu yaptık. Bana yeni oyuncaklar aldık. Burada sıkılınca da Kartal sahile gittik, bir güzel karnımızı doyurduk, alışveriş yaptık ve eve döndük.

İçmiyorum sadece dudak tiryakisiyim.




Bunlar da benim yeni oyuncaklarım. Çadırımı çok sevdim, anneannemin yaptığı yumuşacık oyun halımı da içine koyduk. Bazen annem bile benimle oynamak için çadırıma geliyor, çok eğleniyoruz. Çadırdan arta kalan zamanlarda ise org çalıyorum, ben de yetenek var canım. Az kalsın unutuyordum bir de ayıcığım var ama resim çekilirken uyuyordu rahatsız etmek istemedim.

3 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Durucuğum ne güzel gezmiş eğlenmişsin,çocuk olmak var vallahi:-)))çadırına bayıldım.iyi eğlenceler bebişcik.öpücükler...

yeliz dedi ki...

ben de artık düdükcan doğsun da böyle gezelim istiyorum, ne güzel birgün geçirmişsiniz.

Adsız dedi ki...

canım ıstegın uzerıne fırında makarnayı hazırladım senın ıcın sıtemde yayınladım umarım aradıgın tarıftır sevgıler..