4 Kasım 2008 Salı

Top Havuzum

Bizimkiler ne zamandır bana bir top havuzu yapmayı düşünüyorlardı. Sonunda hafta sonu bunu gerçekleştirdiler. Fakat 50 adet top bana yetmedi. İlk fırsatta biraz daha top alacaklar. Aslında pek oynadığım yok, şimdilik ilgimi çekmiyor. Sağolsun annemle babam benim yerime bol bol oynuyorlar. Dün babamı havuzumun içinden bir türlü çıkaramadım. Bugünde bir baktım annem girmiş içine. Nedir benim bu bizimkilerden çektiğim. Sürekli oyuncaklarımı paylaşmak zorunda kalıyorum.


6 yorum:

yeliz dedi ki...

:)) çok güzel bir tebessüm bıraktın yine yüzümde, seni okumak iyi geliyor.

sibelinpenceresi dedi ki...

Duru'cum havuzun çok güzel...
benimde oynayasım geldi
Güle güle kullan güzelim
sakın o topları dışarı atma
annen çıldırır :)

şeker pasta dedi ki...

Top havuzuna bayıldım canım, Şimdiki çocuklar ne kadar şanslı ya...

Adsız dedi ki...

cok seker ya bayıldım oyy yerım ben onu cokta guzel bır fıkır.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Durucuğum güle güle kullan bebiş...yav ben de olsam oynardım herhalde,çok eğlenceli görünüyor:-)))öpüyorum...

bir demet feslegen dedi ki...

Bu toplardan bizde de var ama etrafa dağılıp toplama seramonisi yok mu sorma :)
O havuz fikri iyiymiş, bildiğimiz deniz için olanlardan mı yoksa başka bir şey mi..
Sevgiyle..