14 Kasım 2008 Cuma

Sobe

1-YAŞAM FELSEFENİZ NEDİR?
Standart bir yaşam felsefesine sahibim. O kadar felsefe kitabı okumama rağmen daha kendi karmamı kuramadım. Mutlu olmak yetiyor bana, tabi her mutluluğun arkasından acaba kötü bir şey mi olacak diye düşünmesem.

2-İNSAN
Sınırsız istekleri için sınırlı her şeyi tüketen ama doğanın olmazsa olmazı fani.

3-HAYATTA OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ 3 ŞEY
Kızım,eşim ve ailem.

4-MUTLULUK SİZE NEYİ İFADE EDİYOR
Duru'nun yüzünde gördüğüm her gülümseme mutluluğun basit, kısa ama en mükemmel tanımı benim için. Sevgili kıskanmasın, senin de...

5-GÖZLER
Gözlerden asla anlamam, hani gözler kalbin aynasıdır derler ya, ben bir türlü anlayamadım.

6-YALANA KARŞI VERDİĞİNİZ TEPKİ NE OLUR
Yalanı kimin söylediğine karşı değişir. Benim için anlam taşımayan biriyse üstünde durmam amma ya diğeri ise, işte o zaman sinirden kendimi kemirip bitiririm ve ilk fırsatta yalanını itirafa zorlarım. Bir de bir türlü itiraf etmeyenler var, o zaman herhalde sinirden iyice kızarırım. Bu arada yalan söylemekle gerçeği saklamak da aynı şey benim için.

7-GÜZELLİK
Güzellik ne az ne çok orta karar olmalı.

8-SEVGİ VE AŞKIN TANIMI
Herkese karşı sevgi duyabilirsin ama aşk özel birine karşı olmalı derim.

9-SEVGİ Mİ AŞKMI?
Her ikiside.

10-HANGİ MÜZİK VE NEDEN
Klasik müzik, ruhumu okşuyor.

11-DEGISTIRME SANSINIZ OLSAYDI HANGI 3 SEYI DEGISTIRIRDINIZ?
Kendimi, kendimi, kendimi

12-DOST?
"Her dost dosdoğru dost olmuyor"

13-BILGISAYAR?
Ailemizin bir ferdi.

14-SIZI IFADE EDEN BIR RESIM
Fotoğrafı ben çekmiştim. Yarım kalmış tamamlanmayı bekleyen bir bina gibiyim.

5 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım fotoya bayıldım ama kendine haksızlık etmişsin sanki cevaplarında.çok öpüyorum seni.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

çok hoş fotoğraflar, tüm yazılarda çok şeker tebrikler,banad beklerim:))

Adsız dedi ki...

çok guzel ıfade etmıssın canım ozellıkle bu soz:
"Her dost dosdoğru dost olmuyor" okadar dogrukı. sevgıler..

yeliz dedi ki...

bilgisayar bizim için de evin bir ferdi artık, onsuz olmuyor:)

şeker pasta dedi ki...

Canım Mısır çarşısının sağ tarafında Kahve Dünyası var, Onun sağındaki ve solundaki sokaklarda bu dükkanlar. Hemen yanında Fermo var, yan sokağında Yüksel Ticaret, Bir üst sokağında ise Nüans var. Ben buralardan alışveriş yapıyorum. Gidersen eğer aklında olsun...