2 Kasım 2008 Pazar

Seyyah Oldum Bu Alemde

Benim de üç dişim var, onlara iyi bakmayı şimdiden öğrenmem gerekiyor. Acaba hergün fırçalarsam dişlerim bu kadar büyük olur mu? Ya o kadar büyürse ağzımın içine nasıl sığacak? Yok yok ben istemem. Zaten bugünlerde dördüncü de geliyor artık fırçalayabilirim.
Cumartesi günü annemin sınavı vardı ve biz de bu fırsatta hep beraber İstanbul'a gittik. Önce bir alışveriş merkezine gidip alışveriş yaptık. Bizimkiler ne aldıysa hepsinin kalite kontrollerini yaptım. Sonra annem sınava girdi ve ben babamla birlikte ilk defa dışarda yalnız kaldım. Beraber basketbol oynadık, meyve yedik, baba kız çok eğlendik. Annemin de aklı bizde kalmış, bir saat içinde sınavdan çıkmış, " zaten yapamadım, hepsini attım, hadi artık eve gidelim " deyince yoğun trafik eşliğinde evimize geldik.
Pazar günü de annemin bozuk olan moralini düzeltmek için babam bize süpriz hazırlamış. Sabah annemle uyandığımızda bir de ne görelim, babam piknik sepetimizi hazırlamış bizi bekliyor. Hava da güzel bu fırsat kaçmaz deyip soluğu Bostancı sahilde aldık. Ne de olsa bizim eski mekanımız, ben burada doğmuşum. O yüzden tanıdık çimenlerin üzerine örtümüzü serip babamın hazırladığı lezzetli kahvaltımızı yaptık.

Sonra ben Esco'yu görünce dayanamayıp yanına gitmek isteyince annem de kahvaltısını bırakıp benimle birlikte geldi. Esco çok akıllı bir köpek, üstüne binmeme izin verdi ama oyun oynamak istediği zaman ben biraz korktum. Galiba ben de bir köpek istiyorum.
Hayatta yeni şeyler denemeyi seviyorum. Esco'nun annesi beni motorsikletlerine bindirdi. Acaba babama söylesem bana da alır mı? İnsan kendini çok havalı hissediyor.
Ve çimenler üzerinde ilk adımlar. Esco buraya gel, ben senin kadar hızlı koşamıyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

maaşallah ne güzel pozlar vermiş tatlı duru..motosiklet çok yakışmış..diş ne kadar sevimliymiş:) canım ya inşallah iyi bir sonuç gelir..üzülme o kadar..duru en büyük en güzel mutluluk senin için derecelerden de yüksekte hem de..

hayali(ailenin 4 .üyesi vardı ya) gerçekleştirme zamanı geliyor herhalde?:)

çok çok öptüm..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Durucuğum ne güzel keyifli iki gün geçirmişsin annen ve babanla.öpüyorum canım .anneye çok selam...

karamelam dedi ki...

maşallah kızınız çok tatlı Allah bağışlasın. sanırım yaşına girmedi benim kızımın ilk dişi 1 yaşında çıkmıştı.

şeker pasta dedi ki...

Ohh Durucum bu güzel havaların tadını çıkartmış bu hafta sonu...
Öperim onu ben, çok güzel pozlar vermiş...