30 Ekim 2008 Perşembe

Eskihisar

Dün sabah kahvaltısı için Eskihisar'a gidelim dedi sevgili büyüklerim. Bende de büyüklere saygı sonsuz bindik Taza düştük yola. Diş çıkarıyorum ya serde huysuzluk, on dakikada vardık Eskihisara. Babam demez mi burdan da Yalova'ya. Aman baba dedim, annemin sınavı var sen ne dersin. Şurda iki tur atalım, iki de mam mam sonra doğru ev. Bak ne güzel deniz kokuyor, durduk yere sinirlendirmeyelim değil mi annemi?

Peki dedi babam ve Kaptan Köşkünde pek de cılız olan bir kahvaltı yaptık. Günlerden pazar olmadığı için maalesef açık büfe kahvaltı yoktu. Ne yapalım biz de ne varsa onu yedik. Dün ilk defa krem peynir yedim ve tadı çok hoşuma gitti. Keşke her gün yesem. Neyse ben bir yürümeye başlayayım artık gider kendim alırım. Zaten bu aralar yürümeye çok hevesliyim. Bizimkilerin belleri ağrıyıp da pes edene kadar beni yürütmelerini istiyorum. Bir an önce yürümeyi öğrenip doğum günümde ortalıkta koşturmalıyım. Bu arada 6 aralık benim doğumgünüm herkesi beklerim.

3 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Durucuğum krem peynire ben de bayılırım:-))) ne güzel bir gezi olmuş.şanslısın bak annen baban ne güzel gezdiriyor seni. doğum gününe az kalmış,bakalım eldivenlerini beğenecek misin:-))) öptüm şeker....

Adsız dedi ki...

canım benım bayıldım neguzel gezıyorsunuz. öptum sevgıler..

yeliz dedi ki...

durucuum bu güzel günlerin tadını çıkar ne mutlu sana...