22 Ekim 2008 Çarşamba

Hastalıkda Son Durum

Yazmaya bir türlü fırsat bulamadım, hatta bir kaç da fotoğraf eklemek istiyordum ama maalesef fotoğraf makinesinin nerde olduğu bilinmiyor. Dün beşinci veya altıncı hastalık için kader günüydü. Çünkü bu hastalıkların olabilmesi için vücutta döküntü olması gerekiyordu ve bizim kızda herhangi bir şey olmadı. Ateşi de normal seviyeye döndü. Ancak şimdi de öksürük ve burun tıkanıklığı var. Doktorunu aradığımızda ise o zaman basit bir soğuk algınlığı, aferin verin deyince sevineyim mi yoksa doğru düzgün bir teşhisin konulamadığına üzüleyim mi bilemedim. Fakat bu bir kaç gün süren ateş ve dvamında gelen soğuk algınlığı Duru'nun huyunu oldukça değiştirdi. Tabi bunda bizimde payımız yok değil. Normal zamandan biraz daha fazla nazlandırdık prenses hazretlerini. Şimdiyse yemeğe itiraz eden ( sanki normal zamanda doğru düzgün yiyordu da), uyumayan, geceleri yine sık sık uyanan,sürekli kucak isteyen bir çocukla karşı karşıyayız. Bir hafta önce kurduğumuz uyku rutini burun tıkanıklığe ve gece yarısı başlayan öksürüklerle bozuldu. İyileştiğinde her şeye sil başan başlayacağız. Anck mart ayına kadar Duru'nun uyku ve beslenme düzensizliğine bir çare bulmam lazım. Mağlum mart ayında işe başlayacağım ve prenses bakıcı ile başbaşa kalacak. Şimdilik hastalıkda son durumumuz böyle, herkese çok teşekkür ederim.

4 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Ah canın neyse ki ciddi bir şey olmadan atlattı. Tekrar çok geçmiş olsun... Soğuk algınlığını da atlatınca tekrar normale döner merak etme...
Hastalıksız günler diliyorum...

Adsız dedi ki...

neler nele olmuş ben yokken geçmiş olsun canım..inşallah en kısa zamanda tatlı durumuuzn neşesine kavuşuruz..ablamın bebeği de aynı anlattığın gibi..öptüm canıım..fazla uğrayamıyorum okul durumundan..

Adsız dedi ki...

neler nele olmuş ben yokken geçmiş olsun canım..inşallah en kısa zamanda tatlı durumuuzn neşesine kavuşuruz..ablamın bebeği de aynı anlattığın gibi..öptüm canıım..fazla uğrayamıyorum okul durumundan..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım öp benim için Duruyu,inşallah bir an önce iyileşir.sevgilerimle...