7 Ekim 2008 Salı

Sobe

Sevgili Neslihan beni sobelemiş, gecenin bir vakti aklıma geldi. Hemen kalkıp yazayım dedim.Sobe konusu oldukça detaylı benim için, yaz yaz bitmez. En iyisi 10 sayfalık bir özet yapmak.

Evde Nefret Edilesi Durumlar


Üst kat komşumuzun sabahın yedisinde gürültü yapması, çok sevdiğim çamaşır makinemin üzerine kaloriferden su damlaması, evi ne kadar çok temizlesemde hala kirli gözüküyor olması, sinekliklerin kapalı olmasına rağmen arıların içeri girmesi, çok özenerek yaptığım bir yemeğin ya da tatlının hüsranla sona ermesi, spor aletinin eşim tarafından askılık olarak kullanılması, çamaşır ve ütü ikilisinin evi bir türlü terk etmeyişi, tatlı krizine girdiğimde evdeki çikolataların bitmiş olması, bla bla bla,.... Yeter mi yoksa devam edeyim mi?
Yeter, yeter tamam sobelenmek isteyen herkesi sobeliyorum...

2 yorum:

Gül dedi ki...

sana yararli olacagını dusundugum bir email yollamak istiyorum. email adresini yazar mısın lutfen?
sevgıler

banu kırmızıgül dedi ki...

canım cok guldum ya Alemsın :)
sevgılerımle..
http://www.kibelesofrasi.com/