13 Ekim 2008 Pazartesi

Eren Bir Yaşında


Benim oyun arkadaşım Eren'i tanıyorsunuz. Dün onun doğumgününe davetliydik. Korsanlı bir pastası vardı. Partide Eren'in kuzeni olan 16 aylık Aras'da vardı. Eren'den fazla Aras ve pastayla ilgilendim. Aras kendi eliyle bana kurabiye yedirdi, babamın bakmadığı bir anda da beni öptü. Zaten partideki tek güzel bayan ben olduğum için herkesin ilgi odağı bendim. Özellikle Eren'in babası beni kucağından hiç bırakmadı. Yabancıları görünce artık ağlamıyorum. Demek ki her şey zamanla geçiyor.

4 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Durucuğum çok eğlenmişsin canım,ne güzel.öpüyorum seni...

şeker pasta dedi ki...

Duru'nun arkadaşı Eren'in doğum gününü kutluyorum. Nice yaşlar görmesini temenni ediyorum... Duru kimbilir ne güzel vakit geçirmiştir arkadaşlarıyla, eminim çok eğlenmiştir. EEE Aras'a da hak vermemek elde değil hani, bu güzel kızı öpmemek mümkün mü...
Güzel sözleriniz için Utku'da size çok teşekkür ediyor...
Sevgiler...

Blogen Ust@ dedi ki...

Erenciim ilk yaşın hayırlı olsuun :)) Çocuklar eğlensin ve mutlu olsunlar. Dünyanın en büyük keyfi onların gülümseyen güzel yüzlerini görmek değil mi...
Bu arada Cevher bi instat cafe yapmış kiiii parmaklarımızı da içicez :) Gelsiin kekler kukiler... Bekliyoruuum :))

Adsız dedi ki...

canım benım cok guzel mutlu bır ortam ne guzel eğlenmıssınız. sevgılerımle..