17 Ekim 2008 Cuma

Saat 23:00

Meleğimin ateşi 39.00 derece. Çantamızı kaptığımız gibi acildeyiz. Hemen ateşini ölçtüler 38.8 derece. Ateş düşürücü verdiler. Asıl şok ise muayene sonrası yaşandı: orta kulak iltihabı. Bu orta kulak iltihabı nasıl bir şeydir ki sabah rutin muayenesinde ortaya çıkmayıp beş saat sonra mı cee demişti. Anlamak zor, bilmemek ondan da zor. Seneye üniversite sınavlarına hazırlanıp tıp fakültesine gireceğim. Ama ben okulu bitirene kadar Duru kocaman olur. Prensesim ılık bir duş aldı, sömürücesine emdi, şimdiyse uyuyor. Sevgili ile başında nöbetteyiz.

2 yorum:

Berk'in annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun, umarım biran evvel iyileşir.inanır mısın tıp fakültesi olayını ben de düşünmüştüm.doktorları anlamak çok zor.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım Duru çok geçmiş olsun,ben de çok çektim bilirim orta kula meselesini,çok dikkat edin,kulağuna hiç su gitmemesi gerek.bir an önce iyileş bebecik.sevgilerimle...