18 Ekim 2008 Cumartesi

Saat 15.00

Doktordan geldik. Dünkü orta kulak iltihabı kafamıza yatmayınca ( o kadar pnömokok aşısı yaptırdık, ne içindi) bugün yine kendi doktorumuzdaydık. Uzun bir bekleyişten sonra sıra bize geldi. Duru'nun çırpınmaları arasında kulaklarına tekrar bakıldı. Sonuç: orta kulakta bir şey yok. Peki minik meleğimin nesi var? beşinci veya altıncı hastalık. Bu hastalıklar birden başlayıp kaça kadar gidiyorlar? Üç gün ateş takibindeyiz. Ortaya çıktığı anda kafasına kafasına vuracağım. Üç günün sonunda ateş düşmezse yine kan ve idrar tahlilleri yapılacak. Bugün birinci gün, ateş 37.2 derece. Eklem yerlerine ılık kompres yapıyoruz. Bunun dışında yapacak başka bir şey de yok sanırım.

7 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım Durucuğum kıyamam sana,hemen iyileş emi,çok öpüyorum...

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun Orta kulak iltihabı olmadıgı halede nasıl böyle bir tehşis koyarlar kime güvenecegiz biz??Beşinci ve altıncı hastalık hakkında hiç bir bilgim yok İnş yakın zamanda toparlanır durucuk Bizim duruda hasta grip malum Bizde bütün gece ayaktaydık elini tutsan aglıyor duru o derece mızmız..

yeliz dedi ki...

birkaç gün buralardan uzak kalmıştım, o mutlu yağmur altındaki surattan sonra son postlarını okumaya geçtim, çok üzüldüm, çok. umarım ben bu yorumu yazarken biraz olsun iyileşmiştir.
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım benım gecmıs olsun cok uzuldum . ama bebekler boyle hastalanır ıyılesır uzulme benım kızdan bılıyorum ıh dese ölurdum. çok ateşlenirdi aglardım sabaha kadar. ıcını ferah tut doktor kontrolune alındımı korkma canım
acıl sıfalar..

Nilay Cinisli dedi ki...

Çok geçmiş olsun Prensese..Sare'de 5. hastalıktan geçirmişti.3. günün sonunda kızamık gibi döküntüsü de olmuştu.Doktora sormakta fayda var sanırım..
Acil şifalar diliyorum..
ve şarkıyı Duru için hep açık bırakıyorum ;)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Durucum nasıl oldun merak ediyoruz seni?

şeker pasta dedi ki...

Yeni gönderimi okurmusun sende varsın...