2 Ekim 2008 Perşembe

Dolu Dolu Bir Gün

Sevgili bu ne zaman ne yapacağı belli mi olur, gece düşünmüş de sabaha kadar içinde zor konuk etmiş. Sabah olunca bir heyecan bir gülümseme hadi sahile gidiyoruz. Hem kahvaltı ederiz hem gemi yüzdürürüz. " Peki sen biliyor musun kağıttan gemi yapmayı ? " Sorun değil, şöyle elimizle tutup yüzdüreceğiz. Hadi herkes kendine bir gemi seçsin.


Biz Duru'yla birlikte bir yakalayalım dedik ama bir türlü yakalayamadık. Tam tutacak gibi oluyoruz gemi birden parmaklarımızın arasından süzülüp gitti. Bir de gemiler arkamızda olunca yakalamak zor oluyor.



Ben arılardan köşe bucak kaçarken bizim iki kafadar atmışlar çakıl taşlarının üstüne kilimi bağıra çağıra şarkı söylüyor. Bir yandan da biz çok acıktık diye de tempo tutuyorlar. Anne bir yandan arıdan mı kaçsın yoksa kahvaltı mı hazırlasın bilemedi. Azıcık aşım kaygısız başım diyerekten evden getirdiğimiz tostlarımızı yedik, çayımızı yudumladık. Tabi her arıyla da benim havalara zıplayıp sahil boyunca koşmam da günün komedisi oldu.

Hep baba kız bu güzel havanın keyfini sürecek değil ya biraz da kız kıza güneşlenelim dedik. Duru Hanım denize bayıldı, sürekli el çırpıp durdu.

Sahilde güneşlenme faslımız bitince bu sefer soluğu Boğaziçi Hayvanat Bahçesinde aldık. Duru özellikle akvaryumu ve maymunları çok beğendi. Şempazelerle birlikte çığlık çığlığa bağırıp durdu. İşte günün kısa bir özeti. Gitmek isteyenler için bu havaları tavsiye ederim. Hava çok sıcak olmadığı için koku da fazla olmuyor. Biz çok rahat gezdik, sandığım kadar da büyük bir hayvanat bahçesi değilmiş. Ankara'da büyüdüğüm için sadece Atatürk Orman Çiftliğini biliyordum, benim için de çok güzel bir süpriz oldu. Bu güzel için sevgiliye ve Duru'ma çok teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum.

Son bir şey: her canlı kendi doğasında mutlu, onlara bu mutluluğu sağlayamayacak ve hak ettikleri saygıyı gösteremeyeceksek lütfen hayvanat bahçeleri olmasın.



12 yorum:

sibelinpenceresi dedi ki...

Çok güzel bir gün olmuş...öyle güzel anlatmışsın ve fotolamışsın ki;ben de yaşamış gibi oldum
en çok pelikan ve kuş resimlerini
sevdim.Güzel günleriniz çok olsun..

Sevgiler........

Mon Petit Chou dedi ki...

Sibel Teyze sen gel annem seni de götürsün olur mu?

Blogen Ust@ dedi ki...

Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey... Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın :).. Valla ben ordayım:) Bu arada bebişin maşallahı var. Allah analı babalı büyütür işallah...

Mon Petit Chou dedi ki...

her fırsatta uğrayacağız, teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

süper bi gezi olmuş..durucuğum çoookkk şanlsıın böyle çok tatlı ve özel anne-baban olduğu için..selamlarrrr..resimler çok güzel olmuş:)

Mon Petit Chou dedi ki...

Yosunbuka'cığım bizi o kadar çok yoruyor ki, benim uysal kızım gitti terine hırçın, dediğim dedik bir cadı geldi sanki.amma çok tatlı bir cadı.

egeli dedi ki...

ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.NE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ AİLECE(ARILAR HARİÇ) ALLAH AĞZINIZIN TADINI BOZMASIN İNŞALLAH.SEVGİLER

Mon Petit Chou dedi ki...

merhaba Egeli, ben de arı fobisi var, ne yapacağım bilmiyorum.

Bahar Ulus dedi ki...

durunun o küçük parmağını ısırmak istiyorum..... :)

Mon Petit Chou dedi ki...

hemen bir porsiyon parmak servis ediyorum. afiyet olsun.

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım neguzel bır gun gecırmıssınız ımrendım. mutlulugunuz daım olsun bebısı benım yerıme op sevgıler..

Mon Petit Chou dedi ki...

Banu'cuğum gerçekten çok güzel bir gündü. havalar iyice soğumadan güzel günlerin tadını çıkarmak lazım, nasıl olsa eve kapanmak zorunda kalacağız.