20 Ekim 2008 Pazartesi

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü-Friendship Around The World Award


Sevgili Banu ve Banu beni de unutmayıp bu ödüle layık görmüşler. Çok teşekkür ediyorum .
Her günümüzde, yazdığımız her yazıda bizi yalnız bırakmayan, yazıları ile bize destek olan, Duru'yu kendi çocukları, yeğenleri, kardeşleri gibi benimseyen, lezzetli tariflerini bizimle paylaşan, hiç üşenmeden o kadar yolu aşıp evimize gelen, bizi evde bulamadıkları halde şikayet etmeyen, sitemlerimize, sevinçlerimize, heyecanlarımıza ortak olan, yorgunluğumuzu gidermek için çay ve kurabiye ikram eden, beceriksizce birşeyler yapsamda hevesimi kırmadan yoluma devam etmemi sağlayan herkese çok teşekkür ederim. Sevgili arkadaşlarım hepiniz benim için en güzel ödüllerin sahibisiniz.

3 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım merhaba,Durnun iyileşmesine çok sevindim,inşallah korkutmaz bizi birdaha böyle.iyi bakın kendinize.adresi bekliyorum eldivenler için.çok öpüyorum sizi.sevgilerimle...

huysuz dedi ki...

duru'ya çok geçmiş olsun...

yeliz dedi ki...

duru iyileşti mi? gelip gidiyorum kaç gündür haberlerin yolunu gözlüyorum.