10 Ekim 2008 Cuma

Sonbahar

Dün Eren'le parka gitmek için sözleşmiştik ama Erenler havaya soğuk bulup gelmek istemediler. Bizde kızımla beraber bir sonbahar gezisi yapalım dedik. Elimizde fotoğraf makinesi ne kadar börtü böcek varsa fotoğrafını çekelim. Börtü çoktu da böcek bulamadık. İşte bizim yaşam alanımızdan sonbahar manzaraları.


Sonbahar daha tam olarak gelmedi buralara. Genellikle yazdan kalma günlerin bahar havası ile karışımını yaşıyoruz. Ama sonbahara karşıcı ağaçlarda yok değil.Yapraklarını çoktan dökmüş, diğerlerine yol gösteriyor.

Çiçekler ise soğumaya başlayan havalara inat hala rengarenk. Belki de bu mevsimin çiçekleri, ben kendimi avutuyorum.Bunlarda kedilerimizden bir kaçı. Duru kedilere bayılıyor, özellikle yavru kedilerle arası çok iyi. Bir tane de köpeğimiz vardı ama yazdan beri ortalarda gözükmüyor.Yol boyunca kaplumbağaya rastlayamadık. Karşımıza çıkan tek hayvan kedi ve koşarcasına kaçtığımız arı.
Bir yarım sonbahar bir yarım bahar. Hüzün çöküyor yüreğime, gözlerimin içi ışık dolu. Yağmurla akıtsam gözyaşlarımı içime, güneşle coşsam gökyüzünde. Elimde kahvem dalıp gitsem uzaklara, uzaklardan alıp getirsem çocuk düşlerimi. Bir yarım sonbahar bir yarım bahar.


4 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ne güzel bir gün geçirmişsiniz,sonbahar gibisi yok:-))) fotoğrafları çok beğendim canım.sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Kızınla hoş bir gün geçirmişsin canım ne mutlu sana...
Fakat en son yzdığın şiir pek bir hüzünlü, tıpkı sonbahar gibi...

Adsız dedi ki...

çiçekler yapraklar resimler çok güzel..ama karamsarlığı hani hafifçe sızan aralardan sevmedim..gitsin o kötü his..
biz de hergün yeşil giyinmiyoruz ki arada değiştiriyoruz ya kıyafetlerimizi siyah bile giydiğimiz olyor da o siyaha zıt kocaman da mutlu olabiliyoruz..
sonbahar hüzün mevsimi değil!!
minik tavşanı öpüyorum çok çok...

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Mon Petit Chou,
Seyahatteydim döndüm... Tekim ama tükkanda, biraz önce bakkaldan AYSTİİ siparişi verdim, yorgunum, Cevher'de yok, kek, çörek senden ;) Bekliyorumm..
Bu arada değil sonbahar bi kış yaşadım iki gün sorma valla :)