22 Kasım 2008 Cumartesi

Zor Bir Karar

Dünden beri içimde bir sıkıntı, bir suçluluk duygusu, acaba doğru mu yaptım, yoksa...Artık Duru'nun bir bakıcısı var. İşe mart ayında dönecek olmama rağmen şimdiden adaylarla görüşelim dedik. Aslında bu bizim ilk görüştüğümüz bakıcı ve tavsiye üzerine bulduk. Hatta görüşme sırasında tavsiye telefonu bile geldi ama insan yine de yeterince emin olamıyor. Yeni bakıcımız şubat ayında işe başlayacak, bir ay boyunca beraber olacağız. Duru'nun evimizdeki yeni teyzemize, teyzemizin bize alışması lazım. Dünkü görüşmemiz sırasında minik prensesim hiç yabancılık çekmedi, Hasibe Teyzesi ile birlikte oyun oynadı, kucağında oturdu. Biliyorum bakıcı ile büyüyen ilk çocuk benim ki değil ama yine de kendimi bir tuhaf hissediyorum. Çocuğumu bir yabancıya bırakacak olmak kendimi kötü hissettiriyor. Umarım yanlış tercih yapmamışızdır. Bu suçluluk duygusundan daha kötü. Tek tesellim Hasibe Hanımın 20 yıldır lojmanda tanınıyor ve hep bu lojman içindeki çocuklara bakmış olması, en azından kimlerden referans alacağımızı biliyoruz. O gün geldiğinde seni bırakıp gitmek fikrine şimdiden kendimi alıştırsam iyi olacak. Ne olur zaman yavaş geç...

6 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Referansları iyi ise hiç canını sıkma daha önceden de tecrübesi var diyorsun. Suçluluk duygusuna kapılma senin gibi bir çok anne ya kreşe ya da bakıcıya bırakıp iş hayatına devam ediyor. Tabii ilk günler onun için de, senin için de biraz sıkıntılı olabilir ama eminim geçecektir.
Kreşe vermeyi neden düşünmüyorsun?

Mon Petit Chou dedi ki...

kreş için daha çok erken geliyor bana. üstelik bizim burdaki kreş iki yaşından önce almıyor. şayet memnun kalırsak dört yaşına kadar kreşe göndermeyi düşünmüyorum. zaten dört yıl sonra da lojmandan ayrılacağız.

yeliz dedi ki...

referansların iyi olması çok iyi, bence gönlünü ferah tut. Yine de duru 1 yaşını geçesiye kadar onunla birlikte olabilmiş olman çok iyi, ben sanıyorum 3 aylıkken bırakacağım, bunları düşünüp teselli etmelisin kendini, mutlaka alışacaksın. sevgiler...

Adsız dedi ki...

bencede gonlunu ferhat tut canım. Annesın ıster ıstemez tedırgın oluyorsun. bıraz zaman ver gozlem yap alısında rahatlayaksın
sevgıler..

Adsız dedi ki...

BeNCEDE BAYANIN REFERANSLARININ İYİ OLMASI VE UZUN DSENELERDIR TANINIYOR OLMASI ARTI SİZİN İÇİN bİR ÇOK ANNE BU ŞEKİLDE BÜYÜTÜYOR AMA GÖNUL HEP YANYANA OLMAK İSTER TABİ İNŞ BU DURUMA KOLAYCA ALISIRSINIZ HİÇ SUÇLULUK DUYGUSUNA KAPILMA BENCE ÇÜNKÜ HERSEY DURUNUN GELECEGİ İÇİN DEGILMI ??

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım bence bu kadar iyi referansı olması harika canım.çünkü güvenilir biri olması lazım ve bulmak kolay değil.bence gözün arkada kalmasın.hem bak Duru da yabancılık çekmemiş,demek ki ilk günden ısınmışlar birbirlerine.çok öpüyorum canım...sevgilerimle...