25 Kasım 2008 Salı

Hafta Sonu

Bu babam da çok komik doğrusu, sözde beni banyoya hazırlaması gerekiyordu. Bakar mısınız yaptığına. Ben bu firavunu çok seviyorum.
Cumartesi günü de lojman komşumuz Nil'in doğum gününe davetliydik. Bir gün önceden haberimiz olduğu için sabahtan çarşıya inip hediyemizi aldık. Annem beni de unutmadı ve bana da yeşil boğazlı bir kazak aldı. İlk defa böyle bir kazağım oldu. İki saat orda kaldıktan sonra diş hekimi ile olan randevumuza yetişmek için ayrıldık. Annemin 20 yaş dişi çekildi, diğerlerinin ise ameliyatla alınması gerekiyormuş. Ben anlamıyorum çıkmak için bu kadar çok canımı acıtan dişleri neden çekiyoruz.

Pazar günü de baktık hava biraz da olsa sıcak, annem de yemek yapmamış hemen sahile inelim dedik. Gitmişken doğum günü organizasyonumu da yapmış olduk. Bizimkiler yemekleri tadıp davetlilere hangisi ikram edeceklerini düşüne dursun ben kendime hemen arkadaş buldum.

Elif maalesef lojmanda yaşamıyor, o gün bir arkadaşlarını ziyaret için gelmişler. Ben kendisini çok sevdim. Bu arada Elif 3,5 yaşındaymış yakında ona yetişirim gibi geliyor. Babalarımız da çok iyi anlaşınca doğum günüme Elif'i de davet ettim, bakalım gelecek mi? Babam daha doğum günü davetiyemi hazırlamadı. Yapınca bloğuma ekleyeceğim, şimdiden söyleyeyim hepiniz davetlisiniz.

4 yorum:

yeliz dedi ki...

:) :) çok şekersin duru ya ,bayılıyorum sana.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun,bu yirmilik dişler hep baş belası.Durucuğuma öpücükler.sevgilerimle...

Mon Petit Chou dedi ki...

Yeliz teyzeciğim ben de sana çok bayılıyorum ama annem beni arsızlık videomu koymakla tehdit ediyor, o zaman da bayılırsın değil mi?

Neslihan'cığım çok teşekkür ederim. 20 likleri aldırınca rahat edeceğim galiba.

şeker pasta dedi ki...

Canım ya kalp kalbe karşıymış... Ben de sana Durunun doğum günü ne zaman diye soracaktım. Bu kurabiyelerden yapıp Duru ya doğum günü hediyesi olarak kargo ile gönderecektim. Ben yapacağım Duru ya bu kurabiyelerden...Bana bir ara adresinide yazarmısın ve doğum günü tarihini pasta@sekerpasta.com adresine mail atabilirsin...
Öptüm...