20 Kasım 2008 Perşembe

His

Dün gece uyandın, ağlıyordun, yanına geldim, kucağıma aldım, yarım saat kadar emdin, sonra tekrar uykuya daldın. Sabaha karşı tekrar uyandın, yanına geldimi bir güzel emdin, tekrar uyudun. Sonra sabah oldu, yukarıdaki çalar saatim beni çoktan uyandırmıştı, tam inşallah gürültüye uyanmaz diye dua ederken içeriden sesin geldi: " Bab ba "... Ah kızım ah bütün gece uykumun en tatlı anında yanına gelen ben, sen bab ba diye seslen, hiç oldu mu? Hele sevgili akşam eve geldiğinde çıldırıyorsun ya işte o zaman ben çıldırıyorum. Bana hiç böyle yapmıyorsun. Bazen acaba beni sadece süt makinesi olarak mı görüyorsun diye düşünüyorum.

2 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sanırım sen hep yanında olduğun için.bir gün de sen kaybol ortadan bak eve gelince neler yapıyor:-)öpüyorum canım.

Ayse Pamuk dedi ki...

Ahh ahh 7 aylık hamileyim sırf bu yüzden bir daha çalışmasammı acaba diyorum:((
ZOr olmalı ama eminim bakıcısıyla iyi geçinecektir.
Sevgilerimle