19 Şubat 2009 Perşembe

Merakta Bıraktık

Biliyorum çok merakta bıraktık sizi ama elimizde olmayan sebeplerden dolayı, lütfen kusurumuza bakmayın. İlk önce lojmanda interneti kestiler, herkes kendine ait adsl olacak dediler. Bizde gittik paşa paşa aldık, zaten elimizde modemimiz de vardı hemen bağlanırız da bu ayrılık uzun sürmez dedik amma İstanbul'da güzel güzel çalışan modem burdaki sisteme uyum sağlayamadı. Sonunda babam ve Somer Amca iki gün boyunca uğraşıp sorunu çözdüler. Tam artık bugün bloğumuza ve sizlere kavuşuyoruz derken ben bilgisayarı space tuşunu kırdım. Annem önce kızdı ama daha sonra hatasını anlayarak benimle bu konu hakkında bir konuşma yaparak sorunu tatlıya bağladık. Şimdi bant ile yapıştırılmış bir space tuşumuz var. Anneme de çok haksızlık yapmayayım kızdı dediysem hafif bir serzenişdi. Yoksa benim annem görüp görebileceğim en serbest ve eğlenceli annelerden biri. Başka anne istemiyorum.
Gelelim geçen hafta neler yaptığımıza,aslında çok bir şey yapmadık. Bakıcım işe başlayalı 3 hafta oldu ama bir türlü fırsat bulup yazamadık. Annem daha sonra bu konu ile ilgili hissettiklerini yazacakmış. Sanırım çok duygusal bir yazı olacak. Neyse geçen hafta en son temizlik gününde kalmışız. Biz o gün annemle babamın iş yerine gittik, fakat öyle bir yağmur ve fırtına vardı ki maalesef fazla kalmadan geri dönmek zorunda kaldık. Bu fotoğrafı da babamın iş yerinde çektirdim. Şöyle denize karşı deri koltukta oturmanın keyfide bir ayrı oluyor. Hafta içi bakıcıma alışma antrenmanları sürdüğü için çok fazla resim çektirme şansım olmuyor. Çünkü annem alışmam için belli aralıklarla bizi yalnız bırakıyor. Şimdilik bir sıkıntı çektiğim söylenemez hatta dün tam gün yalnız kaldık ve sonuç başarılıydı. Ancak annemin kapıdan çıkarken ki gözyaşları içime çok dokundu. Canım annem keşke birbirimizden hiç ayrılmak zorunda kalmasak.
Maydanozlarla oynamaya bayılıyorum. Hele onları başımdan aşşağı gül yaprakları gibi atmıyor muyum sanki assolistim. Maydanozlarla oynamayı bitirdikten sonra annem sirkeli suda yıkadıktan sonra ( beni değil) kendilerini mercimekli köfte yapımında kullandık. Sizlere de ikram etmek isterdik ama kalmadı ki.

10 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Hoşgeldiniz canımmm.Durucuğum yine çok eğlenilmiş.maydonozlu fotolar süper.çok öpüyorum sizi.sevgilerimle...

Belkıs dedi ki...

Yerim seni şirinee, hallere bak :))

Bu arada çalışan anne kervanında bi kişi daha çoğalıyoruz desenize umarım kolay olur ikiniz içinde. Çalışmaya başladığım ilk günlerim geldi şimdi aklıma, ikinci gün sabahı istifa yazmak üzere gitmiştimki o gün bugün hala istifa yazıyorum bitmek bilmedi :p

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım mesaj yazdım ama bir türlü gitmedi yahu,deli olcem:-) hoşgeldiniz...Durucuğumu çok öp benim için,maydonozlarla şahane:-)sevgilerimle...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

yaaaaaaaaa maydonozlarla ne güzel olmuş bu zilli.Maşallah...Bakıcınız inşallah hayırlı olur.Problemsiz bir şekilde götürürsünüz.Bızdıkları evde bırakıp çalışmak çok zor ama hayat şartları işte.sağlık olsun.Öptük sizi.

Sevde dedi ki...

Ya çok şekersiniz ikinizde :)
İnan ablacım zihnim sendeydi acaba mon petit chou yazı yazdıda ben kaçrdımmı diye telaşlanıp durdum neyseki ayrılık sebebimiz kötü bir şyden dolayı değil, hayırlı olsun adsl diyelim o zaman :)
Maydonoz güzelide çok hoş görünüyor :)
Öpüyorum ikinizide...

yeliz dedi ki...

duru çok şeker. bu arada space tuşu düzelmiş, sevindim:)

şeker pasta dedi ki...

Maydanoz güzelini yerim ben... Canım benim Duru'dan önce senin alışman gerekecek sanırım bakıcıya... Seni çok iyi anlıyorum. Sevgiler...

cavidan dedi ki...

canım özledik valla..bakıcınız başladı demek sen ne zaman başlıyorsun gerçekten ilk iş günü çok zor geçiyor ama sonrasında alışıyorsun bi şekilde.
maydonozlu resimlere bayıldım..
sevgiler.

çise ve annesi... dedi ki...

merak etmedik desek yalan olur,çalışan anne olmak çok zor ,Duru'dan ayrılırken yaşadığın sıkıntıları anlıyorum canım ,maydanozlu fotoğraflarda süper sevgielr....

Mon Petit Chou dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim. space tuşu yine koptu, mağlum bant ile uzun süre tutmuyor. nasıl tamir edileceğini bilen varmı?