4 Şubat 2009 Çarşamba

Sobe, sobe

Bu kadar da yüzsüzlük görülmemiştir herhalde, ne yapıp ne edip kendimi sevgili Belkıs'a sobelettim. Sanırım ben bu sobe işini çok sevdim.

Yaptığım 4 iş:
Bankacı, ev hanımlığı, başka yok mu... neeeeeee
Bıkmadan izleyeceğim 4 film:
Arı çizgi filmi, Shrek serisi, Day Hard, Hababam Sınıfı
Yaşadığım 4 yer:
Canım Ankaram, İstanbul, Kocaeli, İzmir
İzlediğim 4 TV proramı:
Avrupa yakası, Monk, Dr. House, Reklamlar
Tatil için gittiğim 4 yer:
Alanya, Çeşme, Paris, Bodrum
Sevdiğim 4 yemek:
Karnıyarık, Kereviz, Zeytinyağlı Yaprak Sarması, Hamsi
Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:
Geçenlerde bekçi alınacağı söylenen Avustralya'daki ada, Paris, yatağım, Ankara
Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:
Düşünce casusluk yapabileceksem sevgilinin annesinin evine düşmek isterdim ki benim hakkında düşündüklerini bileyim. Koruyucu gücüm olacaksa canım kızımın başına ki onu bir ömür boyu kötülüklerden koruyabileyim. Buhar olup uçmayacaksam sevgilinin kalbine onu sonsuza kadar sevgimle sarabilmek için. Dört yine yok...

Ebelik bende kalsın sevdim ben bu işi...

6 yorum:

cavidan dedi ki...

canım ankarada benim vazgeçimlezim hangi üni mezunusun ben hacettepe mezunuyum beytepemi çok özledim:(

inci ve annesi dedi ki...

shaggycim çok fenasınnnn benim aklıma nasıl gelmedi muhterem kayınvalideciğimin catısından içeriye düşmekkkk :)

Belkıs dedi ki...

Estafirullah canım yaa, bu ara çok sobe, mim döndüğünden bloglarda kendim gibi herkezleri sıkılmış hissettiğimden üstüme kalsın demiştim :) Sevdiysen büyük bir zevkle bana gelenlerin başını çekeceksin :) Bu arada bayıldım cevaplara özelliklede kayınvalideli kısmına :)))

Mon Petit Chou dedi ki...

Cavidan'cığım ben Gazi mezunuyum 29 yıl yaşadığım Ankara'dan ayrılmak çok zor geldi.
Sevgili İnci'nin annesi ve Belkıs acaba kayınvalidedenmuzdaribim diye bir blog kursam mı diye düşünüyorum.

şeker pasta dedi ki...

Sana mail atacaktım hata oluştu... buraya yazdım:))
Mukaddescim
Zaferin annesi gelmişti Antaltyadan 3 haftadır her haftasonunu onunla geçirdik. Bir de bu hafta annem hastaneye yattı, pazartesi ameliyat olacak. Üstüne de utku dünden beri hasta yatıyor. Bugün dr a götürdüm ağır bir grip geçiriyor dedi. Dünden beri kusuyor ateşi var... Daha önceden alınmış siparişleri söylemiyorum bile... Sadece sipariş olsa iyi onu bir şekilde ayarlarım... Bütün aksilikler üstüste geldi... bizde şu aksilikleri atlattıktan sonra en kısa zamanda görüşmek istiyoruz..
Bizden haberler böyle, sizler nasılsınız canım...

Adsız dedi ki...

mukaddesciğim durunun harika annesi cevaplarını keyifle okuudum..çizim yeteneğin süper ilerletmelisin kesilikle..bi türlü uğrayıp da hayranlığımı dile getiremedim:)ben pasta yaparm sana bu bitti malesef..öpüyorum meleğini..