3 Şubat 2009 Salı

Puzzle

Mukavva ve karton almayı beklersem hiç yapamayacaktım. Dün sevgili ders çalışırken onu yalnız bırakmamak adına uykuyla mücadele tekniği olarak ilk puzzle'ı yaptım.Hafta sonu Duru'nun dolabını yerleştirirken hiç açılmamış bodylerin içinden çıkan kartonu ne olur olmaz diye saklamıştım. İyi ki de saklamışım yoksa çarşıya ineceğim yoktu. Sevgilinin önerisi üzerine ikinci puzzle tahta üzerine yapacağım. Yapması benden, gerekli malzemeler sevgiliden, oynaması küçük hanımefendiden.

6 yorum:

cavidan dedi ki...

bizde isteriiiiiiiiiiz. çok güzel olmuş eren ahşap yapbozları yapmayı çok seviyor. öpüldünüz.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok güzel olmuş canım,emeğine sağlık.sevgilerimle...

inci ve annesi dedi ki...

Duru çok şanslı senin gibi bir annesi var shaggycimm

Belkıs dedi ki...

Bu güzel olmayanıysa güzel olanı düşünemiyorum :)

Mon Petit Chou dedi ki...

Cavidan Eren'e de seve seve yaparım. yeter ki sevgili malzemeleri getirsin.
Neslihan, canım çok teşekkür ederim.
İnci sen de çok şanslısın, seni çok seven bir annen ve shaggy'in var.
Belkıs elimden geldiği kadar bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

Sevde dedi ki...

Çok keyifle okudum ya :)
Hele su damlarında hem çok güldüm hemde çok duygusal buldum :)
Seni tanımak çok güzel petit chou...
Bu arada keşke yakın otursaydık yaa :( ne güzel fransızca çalışırdık ama malef çok uzağız :(
Seni kocaman öpüyorum mon petit chou bebişinide :)