31 Ocak 2009 Cumartesi

Boyacılar ve Çifte Sobe


Yakında evin bütün duvarlarını boyamış olacağız. Aslında sulu boya kullanmak hem iyi hem de kötü oluyor. İyi tarafı silinebiliyor, kötü tarafı ise adı üstünde sulu düz duvarda akıyor. Winnie'nin yalnız canı sıkılmasın diye diğer karakterleri de yapacaktım ama pazartesi günü bakıcımız işe başladığından evi derleyip toplamakla meşgulüm. Bir de sevgilinin salı günkü sınavı buna eklenince resim çalışmalarımıza bir süre ara vermek zorunda kaldık. Şu anda aklımda olan ise Duru için ilk etapta dört parçalı bir puzzle hazırlamak. Bunun için ise nerde ne olduğunu hala öğrenemediğim Gebze'de bir kırtasiye bulup mukavva ve karton almam lazım. Bakalım nasıl bir şey olacak.
Şimdi gelelim sobemize. Bütün ısrarlarıma rağmen bir türlü dinlenmeyen ( bloğunu okuduğunuzda neden sitem ettiğimi anlayacaksınız) sevgili Yeliz ve elime bir geçirsem hapur hupur yiyeceğim Minik mucize beni sobelemiş. Ara ara okuduğum ve şu an en yakınımda olan kitap da aynısı olduğu için iki sobeyi birleştirip Sibel Teyze' yi ebeleyip cevaplara başlıyorum. Sakın gülmeyin ama...
1. Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
Andersen Masalları
2. 161. sayfayı açın.
Bir an 161 sayfa yok sandım
3. Beşinci cümleyi okuyun.
Okudum
4. Blog sayfasına yazın.
Tavşan oracıkta uzanıp kaldı, ben ise yoluma devam ettim.
Sobeyi de kendime göre uyarladım ya ne diyeyim bana....

6 yorum:

Adsız dedi ki...

puzzle fikri çok güzel merakla bekliyorum canım..tatlı durunun süpper babacığına çookkk başarılar diliyorum..sobe de çok eğlenceliydi:)

Mon Petit Chou dedi ki...

canım çok teşekkür ederim. babamız inşallah sınavlarını geçip doktorasını bitirecek de biz de göreceğiz.

Sevde dedi ki...

Çocuğunuz için yaptığınız etkinlikleri dikkatle takip ediyorum...
Puzlle bende merak ettim doğrusu sevgiler

Mon Petit Chou dedi ki...

Sevde'ciğim biraz önce ilk puzzle denememi bitirdim ama çok aman aman bir şey olmadı. zaten dört parça bir şey.

Belkıs dedi ki...

Ya ne güzel çiziyosun ben yapmaya kalksam heralde ucubee bişi çıkar ortaya :)
Bu arada Puzzleda görmek istiyoruzz

Sevde dedi ki...

Olsun ben yinede çok merak ediyorum puzzle ü :)