11 Ocak 2009 Pazar

Yürüyorum A Dostlar



Not: Dış mekanın gürültüsü için özür dileriz. Sesini kapatarak izlemeniz tavsiye olunur.


İki aydır yürüyebildiğin halde bir türlü elimizi bırakmak istemedin. Hep yanında, arkanda olalım istedin. Düşmekten korkmasanda elinden tutup kaldırmamızı bekledin. Her seferinde yılmadan yeniden denedin. Sonra bir gün, Nilay Teyzemizin bloğunda çalan melodiye olan ilgin acaba bir denesem mi diye düşünmeme sebep oldu. Hemen müziği açtım ve Duru'nun ayağa kalkmasına yardım edip dengesini sağladıktan sonra ellerini bıraktım. Benim de yüzüm minik meleğime dönük şarkıyı söyleyerek beni takip etmesini sağladım. Bir de ne göreyim salondan mutfağın en sonuna kadar gelmişiz. Kızımız artık başardı, yürüyebiliyor diye telefona sarılıp sevgiliye haber vermek istedim ama akşam eve geldiğinde kendi gözüyle görmesinin daha heyecan yaratacağını düşünüp vazgeçtim. Canım kızım benim o günden beri hiç durmuyorsun. İşin en kötü tarafı ise eline bir şey alıp yürümeye çalıştığında oluyor. Çünkü sana ağır gelen eşyaları bile taşımakta ısrarlısın, bu da dengeni kaybedip düşmene sebep olsa da asla vazgeçmiyorsun. İnatçı kızım benim, sanırım bu huyun bana çekmiş.

Bu arada sevgili Nilay Teyzemizin bloğunu ziyaret edersiniz Duru'nun ilk yaş partisi için hazırlamış olduğu doğum günü pastasını profesyonel ellerden görme imkanına sahip olabilirsiniz.

13 yorum:

Nilay Cinisli dedi ki...

Ne diyeyim ki bilemedim?!!! Nilay Teyzesi yesin Duru prensesi :)))

Adsız dedi ki...

canım ya cok tatlı masallah..

sibelinpenceresi dedi ki...

Maşallah sana...
İlk özgür adımlarının
sana hayat boyu sağlık,mutluluk
getirmesi dileğiyle...
Yavaş,yavaş git...

Sevgiler....

cavidan dedi ki...

gözünüz aydın ve allah kolaylık versin diyeyim canım. yürüyünce herşey iki katı zorlaşacak herşeyi taşımaya kalkacaklar karıştırma ve merak git gide artacak. tüm odaları keşfetmek isteyecekler. çok öptük duruyu...

inci ve annesi dedi ki...

mutluluğunuza canı gönülden ortak oluyoruz
gözünüz aydın
Allah bize de o günleri göstersin inşallah
fıstık Duru artık seni kimse tutamazzzz!!!!!

megoleman dedi ki...

merhaba.bir süredir oğlumla beraber bloğunuzu takipteyiz.yürümesi ne kadar heyecan verici. kocaman bir maaşallah duruya.
kuzeyin annesi leman

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

tebrik ederim durucum,artık daha bir özgürsün yaramazlıklar seni bekler:))

çise ve annesi... dedi ki...

aferin minik kuzuma maşallah,ee annesi marotona hazır ol yaramazlıklar iki kat fazla artıcak...

Mon Petit Chou dedi ki...

hepinize iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. ben hep bir an önce yürüsün istemiştim, babası ise ne kadar geç yürürse o kadar iyi diyordu. şimdi yazdıklarınızı okuyunca babamıza hak verdim.acaba böylelikle kilo verebilir miyim ki?

YAMAN EFE dedi ki...

Maşallah kuzuya:)Koştuğu günleride görürsünüz İnşallah...

Adsız dedi ki...

oy oy oy 41,5 kere maaşallah tatlı duruya..:))) pastası da çok güzel olmuş..nice güzel mutlu günler görür inşallah..:)

Belkıs dedi ki...

Hey özgürlük demiş Duru cuk artıkın :) Allah nazarlardan korusun Duru kızımı. Çok tatlı maşallah.
Sevgiler

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

badi badi çok tatlı yürüyorum hem de :))