28 Ocak 2009 Çarşamba

Duru Modası


İşte LC Waikiki'nin yeni yüzü, bu fotoğraf Waikiki'nin 2009 ilkbahar kataloğundan alındı dermişimmmm...
Ben derim demesine de Waikiki ne der bilmiyorum. Montu daha Duru doğmadan önce kalan iplerden örmüştüm. Hafta sonu hava güzel olunca bunu giydirmeye karar verdim. Teyzemizin ördüğü bere de şıklığımızı tamamladı doğrusu. Eve gelip de çektiğim fotoğraflara bakarken kendimi Waikiki'nin kataloğuna bakıyormuş gibi hissettim. Duru'ya bu pozu verdirtmek hiç de zor olmadı. O sırada sevgilinin helikopterinin uçuşunu seyrediyordu yoksa kendiliğinden uzaklara dalıp gitmişliği yok.

11 yorum:

İpek Aral Kişioğlu dedi ki...

Ben de yazıyı okumadan önce fotoğrafa bakıp "montu nereden almışlar" ? diye kendi kendime sormuştum :) Mükemmel bir elişi çıkarmışsınız, bravo ... bu arada manken de ayrı bir 10 puan !!! :)

Belkıs dedi ki...

:)))
Herzamanki gibi süper yine Duru cuk. Allah nazarlardan korusun onu. Pozun kataloglardakilerden fazlası var eksiği yok. Birilerini tebrik etmek lazım ama bu birileri helikoptermi, sevgilimi yoksa pozu sabitleyen annecikmi bilmem :)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım hırka çok güzel ellerine sağlık.çok yakışmış küçük hanıma.sevgilerimle...

Mon Petit Chou dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim.çok yetenkli olmasamda arada sırada böyle şeyler yapabiliyorum.

nilay dedi ki...

işte hamarat anne Maaşallah..mont süper olmuş ve hazır gibi duruyor ellerine sağlık..duru yada çok yakışmış Maaşallah..süper gözüküyor gerçekten katalogdan fırlamış gibi..

pelince dedi ki...

Ayy bende katalog zannettim önce :))
Ellerine sağlık harika olmuş...Duru ise pek şeker annesi....

çise ve annesi... dedi ki...

hırka çok güzel ama Duru daha güzel tam bir dünya güzeli annesi ,e güzel bakmış öyle....

Mon Petit Chou dedi ki...

bir ay sonra işe başlamayacak olsam da bütün blog arkadaşlarımıza birer tane örebilsem ama belli miolur vaktim olursa neden olmasın.

Sevde dedi ki...

Evet profesyonel bir foto olmuş ablacım, kızın çok şeker maşallah :)
Sevgielerle

cavidan dedi ki...

lc waikikide neymiş valla hırkanız bin basar tabi duruda tam bir fıstık olmuş. canım eline sağlık çok güzel olmış pozunuzda harika.öptük.

inci ve annesi dedi ki...

marifetli shaggycim.. mütevazilik yapma çok şık bir mont olmuş ellerine sağlık..
aa tabi mankende önemli onunda maşallahı var nazarlardan korusun Allahım
teycişinde ellerine sağlık bere de çok yakışmış hem duru ya hem monta