26 Ocak 2009 Pazartesi

Acemi Picasso


Duru büyüdükçe sevgili ile birlikte acaba gelişimine nasıl katkıda bulunabiliriz diye daha sık düşünmeye başladık. Geçenlerde gördüğümüz bir blog sevgilinin aklına evin duvarlarını boyamak fikrini getirdi. Biraz daha büyüyünce verelim eline boya ile fırçayı istediği gibi boyasın dediğinde doğrusu oldukça heyecanlandım. Bu benim için yıkanacak daha çok lekeli çamaşır, bitmeyen boya temizliği ama en önemlisi Duru'nun görülmeye değer neşesi demekti. Tıpkı bugün olduğu gibi. Keşke o anların fotoğrafını çekebilseydim ama her tarafımız boya olduğu için bari kamera temiz kalsın dedik. İkinci denememizi sevgili evdeyken yapacağız ki her anını görüntüleyebilelim.
Biz bu çalışmamızda sulu boya ( şu anda evde olan tek boya olduğu için, siz isterseniz başka bir boya da kullanabilirsiniz), resim fırçası ve beş parmak kullandık. Duru bir ara suluboyalı suyu içtiği için ona engel olma çabam sırasında parmaklar karıştı. İşaret parmağı yerine başparmağı basınca arıların kanatları kendileri kadar besili oldu. Bu arada Duru'da kendisine getirdiğim suyu yere döküp içinde yüzmeye başlamıştı bile. Minik Picasso'nun hasta olmaması için resmi bırakıp temizlenme işine başladık fakat bizim kız durur mu içine sinmemiş olacak ki üstünü giydirirken kaçıp kaçıp resimdeki hataları düzeltiyordu. Bir daha ki sefere teldeki kuşlar konulu bir çalışma yapmayı planlıyoruz. Bizimle bu eğlenceyi paylaşmak isteyen herkesi bekliyoruz. Daha boyanacak bir sürü duvar var.

8 yorum:

inci ve annesi dedi ki...

ama çok güzel görünüyorrrr ellerinize sağlık valla iyi fikir ama ileride ki yıllar için :)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok keyifli olmuş canım,resim de çok güzel.ben de deneyebilirm:-)çok eğlenceli yahu.sevgilerimle...

Sevde dedi ki...

Çok şeker ya bence süper bir fikir bir anne olarak...
Kızınınzda çok şeker yaaa :)
Sevgielre

Belkıs dedi ki...

Süper olmuş bu resimler hiçte acemice sayılmaz bence :)
Duru nun nasıl eğlendiğini tahmin edebiliyorum. Böyle bi sevinci görebilmek adına kakılmıştır benim adııııımm heryeri siler parlatırıııım diye dolaşmaya razıyız değilmi hepimiz:)

çise ve annesi... dedi ki...

çok güel olmuşDuru çok eğlenmiştir önemli olan da bu sevgiler...

Mon Petit Chou dedi ki...

güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.hadi bakalım hepinizi bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok keyifli anlar geçirmişsiniz::) ne güzel..fikir de çok güzel..ama işte remizlik konusu:) annelik eşittir çok ama çok kocaman bir yrekle fedakarlık:)

hanimelipasta.com dedi ki...

ahaha harikasınız siz. Allah aşkına küçük prensesiniz kaç yaşında ne güzel çalışmalar çıkmış ortaya.
Sabrınıza hayran oldum. Benim oğlum 17 aylık onunla böyle bir atraksiyon düşünemiyorum :)
İlk kez ziyaret ediyorum bloğunuzu anlatım diliniz çok hoşuma gitti. Takipçinizim :D
Ben de beklerim.
Sevgiler
Hülya
www.bebegiminyemekgunlugu.blogspot.com
www.hanimelipasta.blogspot.com