6 Ocak 2009 Salı

Sis, Utkucuk, Güzel Bir Pazar Günü

Pazar günü sabahtan sadece denizin üstünü kapatan sis öğleden sonra her yeri kaplamaya başladı. Hayatım boyunca böyle sis görmemiştim. Nasıl da bir anda bastırmış, bütün planlarımızı alt üst etmişti.Şeker teyzemiiz Banu, eşi ve yine lokum tadında oğlu Utku bize geleceklerdi ve biz onlar için sahilde bir gün düşünmüştük. Deniz kıyısında yapacağımız piknik için sabırsızlanıyorduk ama sis yüzünden bu fikrimizi evde gerçekleştirdik. Biz ailece çok eğlendik, umarım sizlerde güzel bir gün geçirmişsinizdir.
Bizim ufaklıklar bir ara kendilerine oyuncak denizi yapıp içinde bayağı bir yüzdüler. Bu da bize iki çift laf etme imkanı tanıdı. Yoksa Duru'dan bir şey yapmak mümkün olmuyor. Ya yürütülmek istiyor ya da kucak. Bakalım büyüyünce bizi neler bekliyor. Keşke hava biraz daha güzel olsaydı da Utku'cukla dışarıda oynayabilseydiniz. Bu arada "cuk " eki de bana Utku'dan takıldı. O kadar güzel Duru'cuk diyordu ki duymalısınız. İnsanın defalarca söyletip dinleyesi geliyor.

7 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Merhaba sizi sürekli ziyaret ediyorum ama sanırım bugüne kadar hiç yorum yazmadım.Duru çok tatlı maşallah.Allah bağışlasın.Sevgiler..

yeliz dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş. Durunun sosyal bir çocuk olacağı şimdiden belli, diğer çocuklarla ne güzel anlaşıyor.

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim tüm olumsuz hava şartlarına ve rağmen sizinle bir pazar günü geçirmek inan çok keyifliydi bizim için.. bize yaşattığınız bu hafta sonu için ve samimiyetiniz için tekrar teşekkürler... En kısa zamanda Sabah erkenden kahvaltıya, yumuşacık poğaçalarımla bekliyorum sizi...
Ya evet şimdi okuyunca tekrar hatırladım Utku ne güzel Durucuk diyordu dimi?
Duru'yu kocaman öpüyorum.
Sevgiyle kalın...

nilay dedi ki...

Maaşallah Duru ya..henüz oynayamasalarda çoçuklarla birlikte olmak ne kadar hoşlarına gidiyor..öpüyoruz sizi..

egeli dedi ki...

NE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ EVDE ,BİZİM EGE BÖLGESİNDEDE ÇOK AMA ÇOK SİS VARDI HEMDE 2-3 GÜN BOYUNCA ,BENDE HİÇ BURALARI BUKADAR SİSLİ GÖRMEMİŞTİM ,KARŞIKİ DAĞLAR BİLE GÖRÜNMÜYORDU,AMA ÇOK GÜZELDİ....

neslihan erzincan özgür dedi ki...

merhaba canım:-)))

YAMAN EFE dedi ki...

Maşallah,en azından kendi başlarına sizi rahatsız etmeden oynamış DURUCUK ve UTKUCUK:)))