18 Ocak 2009 Pazar

Une petit surprise

Duru nerde dersiniz. Bu ağzı açık bakış, şaşkın surat....Yoksa hala bulamadınız mı? İsterseniz bir de videoya bakın.


Buldunuz değil mi? Hayır mı? O zaman bir ipucu daha verelim.
Duru nerdeymiş bugün: SİRK 'te. Via-Port'a sirk geldiğini duyduğumuzdan beri gitmeyi planlıyorduk. 33 yıllık ben televizyon dışında hiç sirk görmemiştim ve oldukça heyecanlıydım. Aslında beklediğim gibi büyük bir sirk değildi ama yine de ailece yeni bir şey yapmak bizim için çok keyifliydi. Sizler için süprizimizden bir kaç kare...
Bu yavru kaplan sirkin fotomodeli, bakıcısının omzunda o kadar tatlıydı ki, ama insan keşke annesinin yanında olabilseydi diyor. Bir anne sıcaklığının yerini kim tutabilir.
Bu akrobatlar yüreğimi ağzıma getirdi. Gözleri bağlı, altta file olmadan çemberin üstünde yürürken düşecek sandım. Duru büyüyünce anne ben akrobat olacağım dese ne yapardım acaba.
Bütün akrobasi hareketlerinde hep bu çift vardı. Zaten sirkin kadrosu topu topu 1o kişiden oluşuyordu.
Palyaçomuz Cino, oldukça eğlenceliydi.
Bu atlar beni çok korkuttu, iyi ki ön sıradan bilet almamışız dedim. Bu bölümde seyircilerden bir kaç kişiyi, bellerinden güvenlik ipi ile bağlayıp ata bindirdiler.
Bizim akrobatlar yine işbaşında...
Motor gösterisi inanılmazdı. O küçücük kafesin içinde üç motorsikletli birden gösteri yaptı. Nasıl sığdılar dersiniz.
Canım kızım benim, gösteri boyunca bizi hiç üzmedi. İlgisini hiç kaybetmeden 2 saat boyunca kah alkışladı, kah bağırdı ama hiç gözünü ayırmadı. Bu fotoğraf mı, gösteri başlamadan hemen önce çekildi. Koltuğa uzanıp arka sıradaki amca ile oynuyordu. Gösteri sonrası yorgun düşüp uyudu sandınız değil mi?

16 yorum:

cavidan dedi ki...

harika bişey ya..çok iyi olmuş canım hem sizin hemde duru için. bende çok severim sirkleri ama dediğin gibi tv dışında hiç rastlamadım niğdeye geldiği anda bende miniğimle gidecem...duruyu öpüyorum .

Mon Petit Chou dedi ki...

Cavidan kesinlikle tavsiye ediyorum. sirk olmasa bile muhakkak bir etkinliğe katılmak şart, hem bizler hem de minikler için.
sevgilerle,

sibelinpenceresi dedi ki...

Duru'cum
çok şanslı kızsın valla...
ben bu yaşa geldim daha sirke gitmedim...
Annenin çok sevdiği çizgi film
kahramanı benim blogda
sende seyret
Sevgiler, öpücükler...

inci ve annesi dedi ki...

ma aile yapılan her etkinlik çok güzel ve bu etlinliklerde artık 2 yerine 3 kişi olmak daha da güzel
son resmi gerçekten uykuya yenik düşen prenses resmi sandım ah canıımmm dememe kalmadan gerçeği öğrendim.
hep güzel, hep eğlenceli günleriniz olsun...

Mon Petit Chou dedi ki...

Sibel teyze hadi gel seni de götürelim. sana pamuk şekeri de alırız.

Mon Petit Chou dedi ki...

İnci ve annesi gerçektende Duru ile bir şeyler yapmak çok daha keyifli.

çise ve annesi... dedi ki...

gidilen yerlerde çocukların eğlendiğini görmek en güzeli bence,ama nasıl dikkatl izliyor baksana çok hoşuna gitmiş şekerciğin...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Valla bende henüz sirke gitmedim.Böcükler bi büyüsünler inşallah bizde gideriz.
Sevgiler size.

Belkıs dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu olmuş. Duru cuğun ilgiside takdireşayan vallaha. Düşünüyorumda benim maymun iştahlı kızım ne yapar acaba?? Yaşayarak görmek lazım :)

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim canım benim Durucuğun sirkte eğlenmesine çok sevindim. Keşke planımız bozulmasaydı ve bizde gelebilseydik... Utkucuk da çok mutlu olurdu... Genelde pazar günlerim boş olurdu ama bu hafta nedense hepsi o güne yığıldı... Neyse başka sefere, başka bir plan yaparız, yine görüşürüz. Ben aslında size kahvaltıya bekliyorum, en yakın zamanda bunu gerçekleştirelim, şekerim. Öptüm Durucuğu ve seni....

Mon Petit Chou dedi ki...

Çise ve annesi çocukların heyecanı görülmeye değerdi doğrusu. aslından onları mutlu etmek o kadar kolay ki...

Mon Petit Chou dedi ki...

Sevgili Dilek hele bir büyüsünler neler neler yapacağı değil mi? kızlarımızla şöyle bir alışverişe çıkıp babaları sinir edelim mi?

Mon Petit Chou dedi ki...

Belkıs'cığım bu çocukların ne zaman ne yapacağı hiç belli olmuyor. biz de nasıl olsa hemen çıkarıza hazırladık ama Duru uykusu gelmesine rağmen hiç mızmızlanmadan seyretti.

Mon Petit Chou dedi ki...

Banu'cuğum keşke sizde olsaydınız, çok eğlenceliydi. sanırım Via-port'a çocuklar için minyatür bir buz pateni sahası yapıyorlar. kahvaltı için sabırsızlanıyoruz. ah bir de şu trafik ve acemi şoförlük olmasa.

YAMAN EFE dedi ki...

Maşallah Duru'cuğa,ne güzelde seyretmiş.Bizde İstanbulda iken abimizi götürmüştük sirk'e...

Sevde dedi ki...

Merhaba :)
Votre fille est trop trop chou...
:)