23 Şubat 2009 Pazartesi

Sar Beni Sevginle

Sar beni sevginle, ne zaman bu reklamı seyretsem gözlerim doluyor. Belli belirsiz anılar canlanıyor gözümde, hatırlamak için zorluyorum kendimi olmuyor. Kıyısından köşesinden bile yakalamıyorum o anı. Ama bir bilseniz içim nasıl özlem dolu, annemin kucağını özledim. Keşke hatırlayabilseydim annemin kucağını, ağladığımda beni nasıl sarıp sarmaladığını. Şimdi kızımı büyütürken daha iyi anlıyorum o kucağın sıcaklığını. Duru daha küçüktü, ağlıyor, bir türlü uykuya dalamıyordu. Önce sevgili bütün evi dolaştırdı kucağında, kulağına şarkılar fısıldadı, olmadı. Sonra o küçücük bedeni kollarımın arasında koltuğa oturup sallanan sandalye taklidi yaparak huzur içinde uykuya dalışını seyrettim. İşte o an annemi ne kadar özlediğimi bir kez daha anladım. Ben de kaç aydır yorgun ve uykusuzdum. Annemin kucağında uyumaya ihtiyacım vardı. Oysa annem benden kilometrelerce uzakta bense bunun için artık koca kazık olmuştum.
İstiyorum ki Duru hiç kucağımdan inmesin, doya doya sarayım sevgimle, ısıtayım üşüyen minicik ellerini. Koca kazık olduğunda bile...

9 yorum:

cavidan dedi ki...

ne güzel yazmışsın canım ya fazla yoruma gerek yok eline yüreğine sağlık.

inci ve annesi dedi ki...

üff shaggy gece gece niye ağlatıyosun beni?

Belkıs dedi ki...

:'(

Sevde dedi ki...

Ne güzel bu annelik duydusu, çok merah ediyorum mevlam inşallah banada yaşamamı nasib eyler tabi tüm bayanlarada inş..
Mevlam sizi nazarlardan korusun ablacım, keşke annem de yanımda olsaydı ama o da çok uzaklarda..
Seni çok öpüyorum ablacım...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Yazacak bir şey bulamadım valla.Her şeyi yazmışsın ama annemi özledim...

sibelinpenceresi dedi ki...

Sen ne kadar çok büyümüşsün
görmeyeli maşallah sana..
Saçlar süper olmuş
annene döktürtmüşsün gene

sevgiler .........

megoleman dedi ki...

o kadar iyi anlıyorum ki seni...anneler iyi ki var. allah eksikliklerini göstermesin. duru gün geçtikçe daha farklı görünüyor fotolarda.

çise ve annesi... dedi ki...

çok güzel yamışsın ama yaaaa....

Mon Petit Chou dedi ki...

niyetimiz kimseyi üzmek değildi ama kızımı bırakıp işe gideceğim bu günlerde gurbette olmak daha bir dokundu.
bu arada yeni saçlarımızı farkettiği için Sibel Teyzemize teşekkür ederiz.

hepinizi çok seviyoruz.