13 Şubat 2009 Cuma

Ödüle Doyamadım

Sevgili arkadaşlarımız Belkıs, İpek ve İnci ve annesi bizi de unutmayıp ödüle layık görmüşler. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Dün bana ödül verildiğini duyunca çok heyecanlanmıştım. Aklımdan yazacak bir sürü şey geçti ama ne yazık ki sinir bozucu üst kat komşum yüzünden akşamı gözyaşları içinde kapattım. Bugünsen karın ağrısından geberiyorum. Fakat sevgili arkadaşlarım için yataktan kalkıp en azından bir kaç satır yazmalıydım. Lütfen beni bu sefer mazur görün çünkü ödülün gerektirdiği diğer koşulları yerine getiremeyeceğim. Bir an önce gidip yatmam lazım. Hepinizi çok seviyoruz.

7 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

tebrik ediyorum canım.geçmiş olsun.acil şifalar dilerim.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Siz üst komşumuz deyince "ev alma, komşu al" atasözü aklıma geldi. Durumu bilmiyorum ama ben böyle sinirlerim gerildiği zaman hemen yatar uyurum. Siz de sanırım aynısını yapmışsınız.

Dilerim sizi bu kadar üzen olay en kısa sürede zihninizden silinir.

Sevgilerimizle,

İpek & Yaprak

inci ve annesi dedi ki...

shaggycim;
(aslında inci sana böyle hitap edecekti ama napıyım bende alıştım kusura bakma değiştiremem şimdi :))
ödüle doymamam çok normal, ödül aldığımızı öğrenince diğer blog dostları gibi benimde aklıma gelen ilk isim sendin :)
çok geçmiş olsun sanırım biraz kadınsal birazda sinirsel bir durum seninki iyileş tez zamanda lütfennn
o kötü komşunu da (aslında dilimin ucuna bin türlü kelime geldi ama orada kalması daha makbul adaba aykırı hepsi de) takma kafana. üfff her insan bir değil işte bende de var aynısından. napalım...

Mon Petit Chou dedi ki...

maalesef uykumu zehir ettiler. hepimizde çocuk var ama bunların ki hiç dur durak bilmiyor. sabahın 7 sinde başlıyorlar, gürültülerine Duru hemen uyanıyor. bazen içimden gidip boğmak geliyor.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

CAnım geçmiş olsun.Ağrıların geçmiştir umarım.Üst kat komşun için bir şey diyemeyeceğim.Allah ıslah etsin diyebiliyorum sadece.Benim de karşı komşum biraz uyuzdur.Öptüm sizi.

Sevde dedi ki...

Tebrik ederim ablacım :)
Mevlam hayırlı kılsın inş...
Kucak dolsu sevgiler

megoleman dedi ki...

ne zamandır meraktayız oğlumla. duruyuda annesinide çok özledik. yaptırın şu tuşu gelin bir an önce ne olur.......