11 Şubat 2009 Çarşamba

Su Kuşu


Yarın büyük temizlik günü ya bizim kız dayanamadı banyodan başlayayım dedi. Lojman olunca maalesef insanın şöyle fransız banyosu, italyan mutfağı olamıyor. Beş yıl oturup gideceğim bir eve de masraf yapmaksa hiç içimden gelmiyor. Yine çok sızlandım değil mi ben en iyisi su kuşu Duru'ya döneyim.
Sevgili alıştırdı, elleri kirlendiğinde lavaboya gidip yıkıyorlardı. Duru sevgilinin kucağında lavaboya sarkarken gidip şu tabureyi getireyim bakalım becerebilecek mi dedim keşke demeseymişim. Zira Duru'yu banyodan çıkarmak mümkün olmadı. Suyla oynamayı zaten seviyor üstelik daha önce sevgili ile yaptığı bu aktiviteyi şimdi kendi başına yaptığını görünce iyice sevindirik oldu. Banyodan çıkardığımızda ise sanki bir yeri acımış gibi delice ağlamaya başladı. Hatta bir süre banyonun kapısının önünde yatıp tepinmeye devam etti. Güç bela yarın yine 10 dakika sözünü aldıktan sonra sakinleşebildi. Şimdiye kadar Duru'nun bir şey için hiç bu kadar ısrar ettiğini görmemiştik. Elleri yıkamayı öğrendik ikinci adım diş fırçalamak. Sevgili haydi iş başına.

11 yorum:

yeliz dedi ki...

ne güzel suyu sevmesi ama üstü baı ıslanıyordur hep:)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Temizlik imandandır demiş büyüklerimiz ve Duru da anlamış temizliğin ne kadar önemli olduğunu.:))) CAnım benim suyla oynamak her çocuğun en büyük zevki sanırım.Bırak annesi doya doya oynasın.Gerçi yazın gelmesini bekleseydi daha iyi olurdu ama neyse.Duru ya ve sana öpücüklerimi yolluyorum.

cavidan dedi ki...

o su kuşunu yerim ben. bu minikler banyoya bayılıyorlar erenide çıkarmak mümkün olmuyor maalesef:( çok öptük sizi.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım yav,taburesini de sevsinler:-)kolaylıklar diliyorum Durucuğum.çok öpüyorum.sevgilerimle...

Belkıs dedi ki...

Bi ara bize uğrarmısınız, bizde ödülünüz var :)

çise ve annesi... dedi ki...

en güzel su kuşu bu annesi, Çise arkadaşıda aynı tam bir su kuşu eee kız dediğin temiz olmalı elinde suyu sabunu eksik olmamalı ....

Nilay Cinisli dedi ki...

Yerim ben o su kuşunuuuuu :)Sitemdeki jingle'ın bir cdsini bulsam hemen yollayacağım inanın :)
Öpüyorum her ikinizi de..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhabaaa,

Duru'nun su sevgisi Yaprak'da da var. Yazın gelmesini ve denize gitmeyi bu yüzden dört gözle bekliyoruz. :)

Merhabaaa,

Ortaköy'ü hiç bu kadar boş görmemiştim. Bir küçük adam Can yanlız Ortaköy sahilinde ...

Bu arada Minik Yaprak'ın Günlüğü'ne uğrarsanız size bir sürprimiz var. Kopya : 'I Love Your Blog' yazısı

Sevgilerimizle,

İpek & Yaprak

Adsız dedi ki...

Ayyyyy, çok pardon. Başka bir mesajımın parçası size taşınmış :)

Öpücükler ve sevgilerimizle karışıklıktan dolayı özür dileriz !

inci ve annesi dedi ki...

kıyamam ben kızımaaaa.
ya niye ağlatıyosun shaggycim durucuğumu temiz, pak kızım benim el yıkıyo alalaaa
hem bütün imkanı sağla işini kolaylaştır sonra da olmaz de...
tamam tamam benim şu an böyle bir derdim yok diye çok konuştum değil mi? başına gelince görürsün sen dediğini duyabiliyorum :)

inci ve annesi dedi ki...

shaggycim bizim blogda size ait bir ödül var uğrayıp alırmısınız?