21 Temmuz 2008 Pazartesi

Babamın İşyerinde

Dün babamın işyerinden alması gereken evraklar varmış. Bizde annemle birlikte babama eşlik edelim dedik ve düşdük yollara . Yollara düşdük dediysem de ev ile babamın işyeri arası araba ile 5 dakika o da saatte 20 km hızla:) Hatta arabayı annem kullanırsa bu süre bir 5 dakika daha uzuyor. Ben doğmadan önce annem arabayı daha hızlı kullanırmış. Şimdiyse kampüsdeki kaplumbağalar bile bizi geçiyor. Annem geç olsun da güç olmasın diyenlerden. İşte bu da bizim taz'ımız ( adı Tazmanya Canavarından geliyor) . Taz bizimkilerin ikinci çocuğu gibi. Benim gibi huysuzluk yapmıyor, diş çıkarma derdi de yok. Altı ayda bir bakıma giriyor o kadar. Bu hafta sonu ilk defa arka koltukta, oto koltuğum olmadan, annemin kucağında yolculuk yaptım, o da kısa mesafe olduğu için. Yoksa bizimkiler bu konuda çok hassas. Özellikle de emniyet kemerinin takılması konusunda. İkisi de iyi birer sürücü olmak için uğraşıyor. Umarım başarırlar. O kadar kötü araba kullanan insanlar var ki açıkcası korkuyorum.


Bilgisayarlara çok meraklıyım. Evdekiler yetmedi şimdi de babamın iş yerindekilere saldırmaya başladım. Annem bana hamileyken sürekli bilgisayar karşısında çılşmak zorundaymış acaba ondan olabilir mi? Zaten annem ne zaman çalışmaya başlasa bende tekmelemeye başlarmışım. Babam bana oyuncak bir bilgisayar alacakmış ama ben anlamaz mıyım sanki onun gerçek olmadığını. Şimdiden oyuncak bir cep telefonu ile gerçeğini birbirinden ayırt edebiliyorum. Ama bunu daha bizimkilere belli etmedim. Bakalım öğrendiklerinde ne yapacaklar. Laf aramızda annemin haberi var. Olmasa buraya yazamazdık değil mi?

Hiç yorum yok: