26 Temmuz 2008 Cumartesi

Keramet Mama Sandalyesindeymiş

Dün akşam biraz ev işim olduğu için Duru'nun yemeğini babası yedirmeye çalıştı. Duru ana kucağında babasının elinde kumanda bir yandan reklam bulmaya çalışıyor diğer yandan da kaşığı Duru'nun ağzına sokmaya... Ama minik prensesim artık reklamlara doymuş numaramıza kanmıyor. Babası savaştan çıkmış gibi yorgun yanıma gelip sadece sekiz kaşık yedi deyince bayağı üzüldüm. Ne yapacağız derken, hadi benim yanıma mutfağa gelin dedim, belki burda yer. Ve nitekim öyle oldu. Duru'yu mama sandalyesine oturtmak biraz zor olsa da sonunda yemeğe başladı. Demek keramet mama sandalyesindeymiş. Tabi biraz etrafı batırdık ama o kadar da olur. Ellerimiz, sandalyemiz, oyuncaklarımız hep mama oldu fakat sloganımız: "Kirlenmeden Öğrenemem"di. Açıkcası Duru bu işten çok keyif aldı. Bazen kendime hayret ediyorum. Daha önce eşim bana, ilerde çocuğumuz olduğunda üstünü başını her tarafı kirletecek ne yapacaksın diye sorduğunda çıldırırım diye cevap veriyordum. Ama dün Duru'ya bunun için izin verense yine ben oldum. Annelik galiba böyle bir şey, insanı değiştiriyor. Canım kızım yüzündeki bu gülümse her şeye bedel...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

duru çok tatlı çıkmış bu resimde de..çok sevindim yemesine:)canım google bazen açılmıyor bende neden bilmiyorum..hemen kodu vereyim de konu ekleyeyim..kabul etmedi.yorumu göndermiyor bu kodu yazdığım için mail atayım istersen mailini bırakabilirmisin?yayınlamam yorumunu mailini alıp da..

Gül dedi ki...

resimde o kdar mutlu ve gururlu gozukuyor ki Duru.. Bence de izin vermek lazim kirletmesine. Omo'nun Kirlenmek Guzeldir sloganini hatirlamak lazim..Anneler olarak zor da olsa bizim de yeni seylere acik olmamiz lazim..

Mon Petit Chou dedi ki...

Benim annem çok zor bir insan ve biz evde neredeyse sıkı bir rejim altında büyüdük. Ben annemin bana yaptığı yanlışları Duru'ya yapmamaya çalışıyorum. Başkalarına saygı duymak koşulu ile kendi kişiliğini bulmasına yardımcı olmaya çalışıyorum.

Gül dedi ki...

merhaba... internette dolasirken iyi bir kitaba rastladim sanirim. almayi dusunuyorum. sizin de isinize yarar diye dusundum.. ilgili sayfanin linkini buraya koyuyorum..
http://74.125.39.104/search?q=cache:a_2M--4ORiYJ:drotuncer.googlepages.com/miniklerinyemekkeyfi+nuvis+kaya&hl=tr&ct=clnk&cd=14

Adsız dedi ki...

canıımmm iyi pazarlar...
rüyamda size yemeğe gelmişsiz annemle:)duruyu da gördük..yemek yedik hep beraber güzel bi rüyaydı hayırlısı olsun:)